Lachesis Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei! skal kjøpe meg en ny mus , og har sett på Razer DeathAdder og Lachesis:D Hvilken er bedre? Trenger en mus med : *Gode knapper *God passform(Har små hender) *Ikke NOE skipping *Kablet, ikke trådløs *Sideknapper *Godt scrollehjul *God på low sense, ikke skipping.( vet ikke om det er low-sense, men spiller css på 1.6 sense med en oppløsning på 1152x noe og 800dpi og xp. Noen forslag? Er åpen for forslag til andre muser og Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Deathadder skal være veldig bra, uten at jeg har prøvd den. Har dærimot prøvd Razer Diamondback og Copperhead. De er meget gode, god passform og gode knapper på sidene. Tar 1-2 dager å lære seg å bruke musen skikkelig men det er bare morsomt. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 lurte på akkurat det samme i forige uke, bestemte meg å gå for deathadder. angrer ikke ett sekund, fantastisk mus! Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Deathaddern er utrolig bra, passformen er veldig god, presisjon, null skipping, og den glir veldig bra...! Lenke til kommentar
Lachesis Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Noe negativt med DeathAdder er at den ikke har dpi knapper oppå Lenke til kommentar
FWD Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg har også deathadder, vanvittig bra mus. God passform, presis, gode knapper^^ Lenke til kommentar
Lachesis Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Har noen forslag for musematte til Razer DeathAdder? Har tenkt på Steelpad 5L, er dette en bra combo? Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 har icemat jeg og det er konge! Lenke til kommentar
Lachesis Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Svart icemat? Har G7 og icemat black, og det suger! Musematten herper føttene på g7 , så jeg sluttet og bruke musematten. Nå er den musen herpet og.. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 har alltid pleid å sette en liten teip-bit under.. den fynker bra:) Lenke til kommentar
zyx Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg bruker diamondback og razer propad og er veldig fornøyd med det. kan trygt anbefale razer Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg bruker diamondback og razer propad og er veldig fornøyd med det. kan trygt anbefale razer Har også en Razer Diamondback, er definitivt noe jeg vil anbefale, MEN er du en "aktiv" gamer (dvs. at du spiller/bruker maskinen mye) bør du ha en Stoff-matte, f.eks QPAD. Dette fordi det er ubehagelig i lengden å ha en hand liggende på en f.eks glassplate. Razer Diamondback har blandt annet: - God Dpi - 1600- 2000 (forskjellige typer) - Sensetive knapper (gode for skytespill ogl.) - Behagelig ledning som ikke henger mye i veien fordi den blandt annet er lett. - Ekstremt behagelig hjul. 6/6 av meg Lykke til i alle fall! Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg bruker diamondback og razer propad og er veldig fornøyd med det. kan trygt anbefale razer Har også en Razer Diamondback, er definitivt noe jeg vil anbefale, MEN er du en "aktiv" gamer (dvs. at du spiller/bruker maskinen mye) bør du ha en Stoff-matte, f.eks QPAD. Dette fordi det er ubehagelig i lengden å ha en hand liggende på en f.eks glassplate. Razer Diamondback har blandt annet: - God Dpi - 1600- 2000 (forskjellige typer) - Sensetive knapper (gode for skytespill ogl.) - Behagelig ledning som ikke henger mye i veien fordi den blandt annet er lett. - Ekstremt behagelig hjul. 6/6 av meg Lykke til i alle fall! Jeg ble skuffet av min Razer Diamondback fordi den ganske greit sluttet og virke etter et halvt års bruk og det var ikke tråkket på eller kastet i veggen. Den jeg mener med at den sluttet og virke var at den var som en trådløs datamus med dårlig batteri, den lagget og reagerte ikke ofte. Jeg synes også knappene var forferdelig plassert fordi når jeg skulle trykke på venstreknappen var jeg nødt til og komme borti di høyre knappene, og motsatt. Så jeg er passe ferdig med razer, vet ikke hvordan den nye modellen er da, den ser sykt stilig ut. Etter razeren sluttet og virke skiftet jeg til logitech G7 og har ikke hatt noen problemer siden Lenke til kommentar
zyx Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg bruker diamondback og razer propad og er veldig fornøyd med det. kan trygt anbefale razer Har også en Razer Diamondback, er definitivt noe jeg vil anbefale, MEN er du en "aktiv" gamer (dvs. at du spiller/bruker maskinen mye) bør du ha en Stoff-matte, f.eks QPAD. Dette fordi det er ubehagelig i lengden å ha en hand liggende på en f.eks glassplate. Razer Diamondback har blandt annet: - God Dpi - 1600- 2000 (forskjellige typer) - Sensetive knapper (gode for skytespill ogl.) - Behagelig ledning som ikke henger mye i veien fordi den blandt annet er lett. - Ekstremt behagelig hjul. 6/6 av meg Lykke til i alle fall! *snip* Det er litt av det som er med razer, enten så elsker du dem eller så hater du dem. En del klager på at musen er for liten, knappene for små etc. Men det er det som gjør at noen av oss elsker dem Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jah, men er du CS gamer er det verd å elske den Lenke til kommentar
zyx Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Jah, men er du CS gamer er det verd å elske den Og nettopp det er jeg ;D *Edit: Leif var innom en tur... Endret 29. januar 2008 av zyx Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kjører deathadder selv og er kjempefornøyd!! Har den sammen med denne musematte : SteelSeries QcK Mousepad Mini, Professional Cloth Mousepad Rå kombinasjon i mine hender i alle fall Lenke til kommentar
88.Nilsen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Deathadder er desidert den beste av de to når det gjelder low sens, den vil ikke skippe før på 3,92 meter i sekundet, å så fort kommer du neppe til å slenge den. Vil tro at hvis du er low sens gamer så er steelpad 5L for liten for deg. Hadde en sånn matte, men byttet den ut til fordel for en svart Fatal1ty pad, og en Logitech MX500. Selv kjører jeg 400 DPI med 0.1 modifier in-game, noe som gir meg 90 grader rotasjon in game på 45 centimeter bevegelse av musa. Ellers er kanskje dette verdt å ta en titt på: http://www.esreality.com/?a=longpost&i...0293&page=2 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Så litt på Razer mus selv. Står mellom: - Logitech G5 2007 - Razer Diamondback - Razer Deathadder - Razer Lachesis Skal bruke den til spilling. Spiller mye fps. som cs og bf2 De to første Razer'ne var også litt billigere enn de andre Endret 11. februar 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Anbefaler deg egentlig alle Razer modellene der, alle er sinsykt bra:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå