Uxzuigal Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg ser mange posts rundt om kring der det står "HASTER!!!!!!!" gjerne med mange utropstegn, da spør jeg meg, whats the point? Først mange Utropstegn, unødvendig, og i tilleg skriver man haster Ser man treaden ser man den, tror neppe det er folk som vet svaret som går in på treaden og ser at det ikke står haster og tenker "hmm ja da kan jeg bookmarke denna treaden, og svare litt senere fordi det ikke står haster" Er bare så menningløst Totaly Offtopic, hehe Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Enig! Det virker som at det er noen som tror de fortjener hjelp mer enn andre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Godt sagt. Når jeg ser de er det rart at de overlever så lenge som de gjør med den overskriften før en moderator endrer/fjerner den Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har blitt så lei tråder med sånne topicer, så derfor sier jeg nå klart i fra i signaturen min hvordan en topic ikke skal være. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 hehe, godt og se at jeg ikke er den eneste som sitter og river meg i håret av denne grunn: ) kansje et script som fjernet alt for mange !!!! eller ??? og satte ord til num lock med caps på første bokstav ville vært en ting, om mulig da, hehe sikkert kjempe komplisert, men ville spart moderatorer for mye mye jobbing ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå