Teigz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Så vis jeg skal ha en husqvarna som er Hissig så er det WR som anbefales? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tror at den også er kun registrert for 1 person Lenke til kommentar
Teigz Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvor kjapt og hvor god er aksen på en KTM 125 EXC HELT original ? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvor kjapt og hvor god er aksen på en KTM 125 EXC HELT original ? Ganske bra om du er vant med moped/scooter. Lenke til kommentar
Teigz Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja, det regna jeg jo med. Men lurer på om det er mulig å få noen litt mer faste tall å snuse på Lenke til kommentar
hannis-91 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 ktm sykelen er helt rå! kjører med et "farst drev" nå 14-42. den går noe så jævlig den sykelen.. skal sette på cross drevet. da blir det en vill aks beste sykelen jeg har kjørt! Lenke til kommentar
Altz Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Så vis jeg skal ha en husqvarna som er Hissig så er det WR som anbefales? WR er nok den som går best, men vet du kan få trøkk i Sm også, med effektanlegg og større dyse får du rundt 30-32 hk. Er samme motor som i en WR, bare forskjellig forgasser og sylinder(at den er kortere på WR eller noe) tror jeg. Endret 6. juni 2008 av Altz Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Så vis jeg skal ha en husqvarna som er Hissig så er det WR som anbefales? WR er nok den som går best, men vet du kan få trøkk i Sm også, med effektanlegg og større dyse får du rundt 30-32 hk. Er samme motor som i en WR, bare forskjellig forgasser og sylinder(at den er kortere på WR eller noe) tror jeg. Gjett hva konf penge mine skal gå til a Lenke til kommentar
ILoveCrazyGirls Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja, poengløs tråd for å være ærlig. 35-42hk i maskin, 38mm gasser, mener det er mekanisk eksosventil, ikke tenningslås og ohlins dempere foran og brembo kalippere foran og bak. Dårlig svingradius og billig plastdeler. Fin på bakhjulet. Ønske sykkel nr 1. Er enig med deg i mye, men er desverre bitte litt uenig også: Ohlins dempere er ikke standard, og det er ikke mekanisk ventil. (Den er trykk regulert, eller hva det nå heter) Har en selv og elsker alt på den. Bortsett fra setet, mini tanken og den gedigne oppslagsplata de kaller skiltholder. Lenke til kommentar
ILoveCrazyGirls Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 du burde glede deg noe jævli Disse syklene går utroli bra, har selv prøvd en. Nå blir du den som har raskest (kanskje ikke i toppfart) sykkel i gata ivertfall innen aks. 0-100 går unna på rundt om 4,5 sek. Aprilia rs`er og andre sykler har ikke nubbekjangs!!! med original dreving kan du få hele 150 km/t på sykkeln. Hvis man er tullete og vil ha mere fart så kan man dreve den tyngre uten problem, men den er sikkert ikke noe å kjøre i sånn fart. Det villeste er aksen og bunndraget, ikke noe problem å starte i 6.giret 0-100 km/t går som sagt unna på 4,5 sek, altså like kjapt som en ferrari 360 modena til 1,6 mill. Så med denne sykkelen kan du ta mange biler ut av lyskrysset Liker entusiasmen din, men noen få ting må være klart: det er riktignok ikke mange 125 sykler som har sjangs, men noen er det. Og du mener at det er bunndrag? Finner du en 125 exc 2t med bra bunndrag får du ringe meg, for da snør det i helvete. + at å starte i 6 er piss umulig uten at det er en hjemmelagd svanehals+++. Ellers var alt helt riktig. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ehh, nå kommer du med usaklige utsagn og! Kan ikke starte fra 6 gir med hjemmelaget svanehals, tviler på at noen lager hjemmelagde bedre enn fabrikk lagde. Men, er ikke mulig å kjøre i gang i 6 gir, uansett 125cc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå