Nissen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 I julen så stod bilen min ute på en parkeringsplass i 3 uker uten å bli kjørt en eneste gang. Været varierte mellom regn og snø. Når jeg så skulle starte bilen min var selvfølgelig batteriet dødt, så jeg fikk ladet det opp igjen, og så etterpå virket bilen. Problemet er at selv om bilen virker kommer det ikke lyd ut av mine høytalere! Min Pioneer mp3 spiller starter opp og leser platen, og sender ut lydsignaler, men ingen av høytalerne lager noe lyd. Jeg har to høytalere i fremdørene, 2 diskanter i dashbordet og en subwoofer. Forsterkeren til subwooferen var temmelig fuktig når jeg åpnet opp bagasjerommet for å kikke på den etter at jeg forstod at noe var galt. Går ut ifra at det må være kondens. Det merkelige er at INGEN av høytalerne lager lyd. Noen som har en ide om hva som kan være problemet?? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Sjekk sikringer. Har du et voltmeter skader det jo ikke å sjekke litt rundt hvor det er strøm. Lyser det noe lys på forsterkeren din? Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Sjekk sikringer. Har du et voltmeter skader det jo ikke å sjekke litt rundt hvor det er strøm. Lyser det noe lys på forsterkeren din? Nei, det virker som om forsterkeren er helt død. Har sjekket sikringene også, og ingen av dem har røket.. Skal se om jeg får tatt meg en runde med voltmeteret i bilen i løpet av dagen, takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå