TrooperTom Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Saitek lager tastatur som ser kule ut for fjortiser og nerder men kvaliteten suger ræv. Gå for G15 v2, det er knallbra og holdbart. Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nei, fordi det har ikke kommet ut enda:P Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Herregud, den er jo ute på svensk og de tastene er jo så like at selv minsteman i familien på 5 år klarer å bruke de. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Herregud, den er jo ute på svensk og de tastene er jo så like at selv minsteman i familien på 5 år klarer å bruke de. Tror ikke problemet til folk her på forumet er at de ikke klarer å bruke et svensk/dansk/engelsk tastatur. Problemet er bare at hvis man først skal bruke så mange penger på et tastatur, så bør det nesten være 100% gjennomført. Du sier at et svenskt tastatur er så likt uansett (noe det er), men det synes jeg bare gjør saken enda verre. Hvor mye hadde det kostet Logitech å lage en eller to ekstra taster som de kan montere på tastaturet sitt? Kan ikke være stort. Hvis Logitech ikke gidder å bry seg om det norske markedet, så gidder ikke jeg heller å bry meg om produktet deres. Synd egentlig, for jeg er en stor fan av Logitech ellers. Har både mus, tastatur og gamepad produsert av de. Edit: Var det ikke problemer med at knappene farget av (ble fort slitt) på det orginale G15? Ble de noen gang kvitt det problemet? Endret 8. februar 2008 av Darth Kjell Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Herregud, den er jo ute på svensk og de tastene er jo så like at selv minsteman i familien på 5 år klarer å bruke de. Mente Cyborg tastaturet... eller har det kommet? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 En venn av meg har et G15 v1 og der flasset lakken av tastene. Så W, S, A og D er nesten gjennomsiktige :!: Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 En venn av meg har et G15 v1 og der flasset lakken av tastene. Så W, S, A og D er nesten gjennomsiktige :!: Det var det jeg tenkte meg ja. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 En venn av meg har et G15 v1 og der flasset lakken av tastene. Så W, S, A og D er nesten gjennomsiktige :!: Det var det jeg tenkte meg ja. Samme skjedde med en venn av meg! Bare da for alle tastene! Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Pff høres ut som humbug, jeg har hatt både V1 og V2 som jeg har nå. Tastene har felter som ikke er farget sånn at lyset slipper igjennom og lager bokstavene, er ikke mulig å slite de bort uten at hele tasten forsvinner. Sleng opp et bilde at det tastaturet, hadde vært gøy å se hvordan han har klart å slite seg gjennom 3mm plastikk så bokstavene har blitt gjennomsiktig. Noe jeg sterkt mistenker for å være tull. Endret 9. februar 2008 av TrooperTom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 vel jeg har sett en som har slitet w-a-s-d tastene så mye at det lyste gjennom hele tasten, men det skal sies at han har spilt wow siden det kom ut 14 timer om dagen med tastaturet, og jeg tror ikke det er laget for så hard bruk men som sagt det skal mye til før det blir dårlig. jeg ville satset på det logitech tastaturet anyday. og klager man fordi at man ikke får norske taster så gå på biltame og kjøp tastatur der! det har ikke mindre taster enn ha andre norske tastatur har, det har bare anerledes tegn der ø æ å skal være Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Skal se om jeg kan skaffe et bilde av de De er ikke gjennomsiktige forresten, men fargen oppå er slitt bort. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Ser jo her at folk ikke synes noe om Cyborg men har dere prøvd den?. Men nå har jeg jo sett dere ikke liker den p.g.a utseendet. Noen som vet om Cyborg er et bra tastatur? Endret 17. februar 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fant et videoklipp hvor en kar prater om Saitek Cyborg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det Saitek keyboardet var jo ikke stygt! Alle de lysene gjør dte kanskje litt for mye, men når den ikke er i bruk, ser den jo ut so et helt vanlig tastatur. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Utrolig digg tastatur og mus (Roccat Valo+Kone), og jeg som kjøpte G9 før jul ... Noen som vet når det blir tilgjengelig? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Huff, begge tastaturene ser ut som juletrær. Og de har US-layout som er noe jeg aldri skal ha igjen. Tastene er også høye taster (G15 v1 og Saitek Eclipse hadde hvertfall ikke taster som jeg synes var noe å skryte av) og ikke slim taster som jeg er blitt helt avhengig av... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Mulig Saitek Cyborg kan være bedre enn G15, men LCD skjermen på G15 kan brukes til mye rart. G15, svensk layout: Shift + Shift, The quick brown fox jumped over the lazy dog: THEQCKBRWFXJEVERTHELAZYG Alle bokstav tastene (Shift + Shift): QWERTYAFGHJKLØÆZXCVB Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Og de har US-layout som er noe jeg aldri skal ha igjen. Aldri hørt om illustrasjonsbilder? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Og de har US-layout som er noe jeg aldri skal ha igjen. Aldri hørt om illustrasjonsbilder? G15 v1 var i hvert fall kun tilgjengelig i US layout. Men, samme det, er nok andre grunner til å ligge unna, selv om de kommer i Norsk utgave. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 G15.1 kom i svensk layout. Både Komplett og Elkjøp førte den med svensk layout. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå