Vodkakick Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har nettopp kasta mitt Saitek Eclipse i søppla etter at det begynnte å blinke som f*** i hele det lyset under tastene og det til slutt slutta å virke. Nå sitter jeg på et Biltema-tastatur til 49,- kr, som forøvrig fungerer over all forventing og må være det tastaturet som er best pr. kr. som er laget ;P Men siden jeg er glad i å spille en del og bruker PC-en mye, er ikke dette et tastatur jeg kan leve særlig lenge med. Ser at det kommer to spennende nye keyboards nå Logitech G15 v2 (endelig med norsk layout) og det enda mer sinnsyke (hva utseende angår) Saitek Cyborg Keyboard. Er det noen som har kikket på noen av disse ennå og kan komme med noen anbefalinger? Hva med en liten test/duell HW.no? Logitech G15 v2 Saitek Cyborg Keyboard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 vet ikke hvordan g15 v2 er, men v1 er helt konge, har hatt det siden det kom på markedet. det med engelsk layout er ikke noe stress. Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Er fortsatt usikker, men heller litt i retning logitech pga utseendet. Det Saitek keyboardet er jo så syk stygt at jeg må jo rydde det bort om vi får gjester Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det Saitek-tastaturet synes jeg er noe av det styggeste jeg har sett ever. Men men, hver sin smak. Jeg synes til og med at G15 er litt for glorete. Nå har jenter forskjellig smak de også, men jeg tror ikke man ville imponert alt for mange av de med et slikt Saitek-tastatur. Dette høres kanskje ut som et teit argument, men hvis man faktisk skal dele bolig med en jente er det veldig viktig. De kan ha store nok problemer med at du har et stilrent Lian-Li kabinett og en pen Samsung flatskjerm. Å gå til innkjøp av et så glorete tastatur kan være å tøye strikken litt for langt. Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 De kan ha store nok problemer med at du har et stilrent Lian-Li kabinett og en pen Samsung flatskjerm. Guilty as charged! Men tror (håper) hun kan leve med Logitech tastaturet. Det har i hvert fall et litt mer rolig design. Syns også det ser vesentlig bedre ut enn forgjengeren G15 v1. Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Er det bare rødt lys i tastene og skjermen på g15, eller kan man velge mellom rødt og blått? Jeg har blå lys i kabinettet mitt (power og hd leds) Vil helst ha matchende lys, og ikke et juletre. Endret 4. februar 2008 av Mr_Jonez Lenke til kommentar
Ice.Man Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Sitter på et Logitech G15 v2 nå, med dansk layout. Fungerer kjempe bra og er skikkelig fornøyd, herlig med LCD-skjermen og programbare taster. Ser ikke så ille ut heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er det bare rødt lys i tastene og skjermen på g15, eller kan man velge mellom rødt og blått? Jeg har blå lys i kabinettet mitt (power og hd leds) Vil helst ha matchende lys, og ikke et juletre. på det gamle g15 tastaturet var blått lys, om det er blått nå er jeg ikke sikker på da jeg foretrekker det gamle siden det har flere taster ser det ut som. Lenke til kommentar
kommer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Huff, Saitek Cyborg Keyboard skriker jo NØØØRD. Ville aldri hatt det. Lenke til kommentar
TheRuthless Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Huff, Saitek Cyborg Keyboard skriker jo NØØØRD. Ville aldri hatt det. Og det gjør ikke G15? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Huff, Saitek Cyborg Keyboard skriker jo NØØØRD. Ville aldri hatt det. Og det gjør ikke G15? Ikke i nærheten like mye som Saitek Cyborg. Personlig synes jeg G15 også er for flashy. Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vent heller på det nye Roccat Valo tastaturet! Det er nice! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 er det 2 usb porter jeg ser? og mic. ? og phono? hmm... det der virka litt genialt... aldri hørt om roccat engang... men, nå er jeg bare nødt til å kjøpe et for å teste, Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hadde jeg måtte tatt ett av de to valgene, så hadde det blitt Logitech. Rett og slett fordi Cyborg er fantastisk harry og meget lite pent. G15 er heller ikke noen perle på skrivebordet, mener jeg. Det Roccat-tastaturet derimot, det ser herlig ut, forutsatt at det har god tastekvalitet er nok det det beste alternativet. Personlig blir det litt mange makroknapper, men det er sikkert kjekt for de som spiller mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 vet ikke hvordan det er med g15v2 men v1 har også 2 usb porter Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hehe.. Saitek sitt tastatur mangler vel bare en ting , en stemme som forteller deg va du skal gjøre ... ser hyper avansert ut og det ser ut som en dings som er laget på 70tallet som skal være et tastatur i fremtiden... Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 er det 2 usb porter jeg ser? og mic. ? og phono? hmm... det der virka litt genialt... aldri hørt om roccat engang... men, nå er jeg bare nødt til å kjøpe et for å teste, Det er 2 usb porter, 2mb innebygd minne, sound å mic input, 41 macro keys og det ser myye bedre ut enn både Cyborg å Logitech Les mer her: http://www.roccat.org/index.php?ROCCAT=Pro...l=9|ROCCAT+Valo Lenke til kommentar
kommer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Huff, Saitek Cyborg Keyboard skriker jo NØØØRD. Ville aldri hatt det. Og det gjør ikke G15? G15 skriker faktisk ikke, Saitek sitt keyboard kunne vært i et romskip. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Huff, Saitek Cyborg Keyboard skriker jo NØØØRD. Ville aldri hatt det. Og det gjør ikke G15? G15 skriker faktisk ikke, Saitek sitt keyboard kunne vært i et romskip. haha... enig.. haha.. godt med en liten lattis så tidlig på morgenen ... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ingen her som har prøvd Cyborg da, annet enn å si hvor stygt det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå