andriesa Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei har en ipod touch som jeg fikk i jule gave har ikke hatt noe spesielt problemer med den og har vært veldig forsiktig for og ikke ødlegge den... Men for noen dager siden så hadde jeg store problemer ved og synkronisere den med itunes den ladder og alt annet fungerer bortsett fra når jeg for eks skal synkronisere musikken min eller podcast så får den lastet opp en 4-5 sanger så får jeg en melding der det står følgende (Kopiering til disken *iyoutouch* mislyktes. Enheten er ikke koblet til.) men den er jo koblet til og ladder er også andre ganger etter jeg hadde oppdatert til firmware 1.1.3 at samme problem kom bare at det var en annen feil melding som omhandlet samme problem... noen som kan hjelpe meg . spør vist det er noe mer ifølge saken dere lurer på... Følgende har jeg gjort som jeg har sett på forumet. 1: prøvd andre 2.0 usb porter 2: restartet både ipod touch, og pc 3: oppdatert til nyeste firmware fra 1.1.2 til 1.1.3 (OPS. 1.1.2 virket som om den var mye mer stabil en 1.1.3) 4: instalert nyeste itunes 2008 versjon... 5: restora ipoden i itunes noe jeg også klarer og gjøre men får litt små feil melding der om at noe ved til koblingen er galt eller at finner ikke hard driver har jeg fått et dusin med gang melding også om. men ipod blei restora og alt er som det skal bortsett fra at jeg ikke klarer og synkronisere ipoden med itunes (får bare feilmeldinger om at (Kopiering til disken *iyoutouch* mislyktes. Enheten er ikke koblet til.) og hard driver not found osv... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hatt akkurat samme problem. Jeg klaget til og med på iPoden på Elkjøp og fikk meg en ny og kom hjem og akkurat samme problem. Jeg kom frem til at den rett og slett ikke virker på den pcen for når jeg oppdaterte til nyeste iTunes på en annen PC fungerte det der. Pcen min det ikke funker på er ca 2 år gammel HP Pavilion med XP Media Center Editon. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd på en annen PC. Endret 27. januar 2008 av chberge Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Hatt akkurat samme problem. Jeg klaget til og med på iPoden på Elkjøp og fikk meg en ny og kom hjem og akkurat samme problem. Jeg kom frem til at den rett og slett ikke virker på den pcen for når jeg oppdaterte til nyeste iTunes på en annen PC fungerte det der. Pcen min det ikke funker på er ca 2 år gammel HP Pavilion med XP Media Center Editon. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd på en annen PC. takk det fungerte helt fint på min stasjoner pc:P Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hatt akkurat samme problem. Jeg klaget til og med på iPoden på Elkjøp og fikk meg en ny og kom hjem og akkurat samme problem. Jeg kom frem til at den rett og slett ikke virker på den pcen for når jeg oppdaterte til nyeste iTunes på en annen PC fungerte det der. Pcen min det ikke funker på er ca 2 år gammel HP Pavilion med XP Media Center Editon. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd på en annen PC. takk det fungerte helt fint på min stasjoner pc:P men mens jeg er i gang så lurer jeg på om det er normalt at ipoden skal bli varm under ladding??? Endret 3. februar 2008 av andriesa Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Godt spørsmål, det har jeg aldri sjekket. Prøv å still dette spørsmålet i iPod Tocu tråden, der tror jeg du vil få god respons! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Min blir da også varm under lading, men det er ikke mye. Så jeg ser ikke problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå