Gå til innhold

WD Passport med 500gb, snart?


Anbefalte innlegg

Hei! skal kjøpe meg ny ekstern og det står mellom mybook med 500 gb eller passport med 320 gb. Bestemte at jeg skulle kjøpe Passporten for gidder ikke den strømledningen, men lurer på om 320 er lite..fylte opp den gamle jeg hadde som var på 320(ble ødelagt). Så derfor lurer jeg på om noen vet om det er lenge til passport kommer med 500 gb? og ca. pris også?:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
såvidt jeg vet er 2,5" disker gjerne tregere enn 3,5" (lavewre rotasjonshastighet, rpm). Sjekk dette ut før du kjøper om hastighet er viktig.

 

Er vel USB kabelen som vil være flaskehalsen her.

 

Med Usb2 som har en teoretisk overføringshastighet på 480 Mbit/s tror jeg IKKE usb er flaskehalsen nei...

 

 

Jeg fikk nettopp min WD Passport i går, og det er én ting jeg lurer på. Når man skal slå den av, er det ingen knapp som jeg skal trykke på? Hvis nei, bør jeg koble den av via windows på oppgavelinjen før jeg kobler av USB-en?

 

Dette er ikke et krav, men absolutt anbefalt for å unngå korrupte filer ol.

Lenke til kommentar
såvidt jeg vet er 2,5" disker gjerne tregere enn 3,5" (lavewre rotasjonshastighet, rpm). Sjekk dette ut før du kjøper om hastighet er viktig.

 

Er vel USB kabelen som vil være flaskehalsen her.

 

Med Usb2 som har en teoretisk overføringshastighet på 480 Mbit/s tror jeg IKKE usb er flaskehalsen nei...

480Mb/s er en teoretisk verdi. I praksis er fire 400Mb/s mellom 30-70% raskere enn USB 2.0, så i praksis er vel maks hastighet på rundt 30-40MB/s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...