Gå til innhold

Lagde ny startsesjon, kordan tilbakestille?

2r3

Anbefalte innlegg

Hei, eg har eit litt stort problem, eg har lenge brukt og ha vista og xp på dataen min på to forsjelege partisjonar så eg kunne velge kva opprativsystem eg ville kjøre under oppstart. Har ikkje brukt vistaen siden i sommer engang og tenkte eg skulle formatere partisjonen. Prøvde med og gå inn på diskbehandling på xpen og formatere der men det gjekk ikkje så eg satte i xp CD-en min og restarta dataen. Da valgte eg og "instalere windows xp home edition" og å formatere den partisjonen som vista låg på, har gjort det før uten problem. Men etter den var ferdig og formatere skulle den begynde og instalere så da restarta eg dataen og sletta partisjonen og så gjennoppretta den igjen. Så starta eg dataen atter en gang og tenkte no hadde eg vunne... men eg fikk meg en overaskelse. da var det tydlig vis en eller anna feil i knofurigasjonene så eg kunne ikkje starte. eg reboota gjekk inn på dc'en og valgte "reparer c:/windows" eller noke lignande, kommer til noko som lignent cmd. Der var det noko som hette FIXBOOT, (bare så de er sakt hadde tenkt og spør om hjelp her på forume men linja var nede så eg tenkte eg bare kunne prøve meg) da fikk eg besjed om att eg hadde laga en ny startseksjon (er ikkje 100% sikker på at det var det der stod men var veldig likt). Eg reboota og såg eg instalerte xp'en på nytt. Vist det er noen som veit kordan eg kan tilbakestille dette så ver så snill og hjelp meg. Eg gjekk inn på documents and settings og fant det gamle brukernavnet og gjikk inn på skrivebord. har alle dei gamle tinga som var på skriveborde osv + mine dok og lignende.

Takk for alle svar

(ps. kan vere noen/mangen skrivefeil, har ikkje så god tida go skrive dette på så eg må bare beklage meg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...