ironduke Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har dere tro på dette: http://www.lidl.no/no/home.nsf/pages/c.o.2...p.Digitalkamera Forstod ikke helt spesifikasjonene, men fungerer den som både fotoapparat og videokamera? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Nei, dette har jeg ikke noe tro på. Dette er et blandingsprodukt som meget sannsynligvis ike vil være brukbart til noen av delene den kan. Du er bedre tjent å kjøpe f.eks en Samsung S630 og en grei MP3 spiller for resten av pengene. At du ikke skjønner noe særlig av spesifikasjonene er ikke så rart. I følge den er dette et 10megapiksel kamera med 5 megapiksel sensor. Tom Edit: leif Endret 25. januar 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du får det du betaler for - og om du er av den oppfatning at du kan kjøpe en ny bil - med samme specs som en BMW M5 til prisen av en Kia Ceed så er det nok bra.. Mitt tips vil være, ICKE! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vil ikke anbefale deg dette. Alt jeg kjøper på Lidl er is og sokker. Lenke til kommentar
Fotopiloten Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dette kameraet tror jeg kommer inn under kategorien leketøy selv om en kanskje ikke skal spøke med det. Husk at forskjellen på en gutt og en mann er prisen på leketøyet ! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vil ikke anbefale deg dette. Alt jeg kjøper på Lidl er is og sokker. Ja, selv pilsen deres er tvilsom. Får amerikansk øl til å virke fyldig og med mye smak Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg kapper heller av meg det venstre benet og slår meg selv i hjel med det enn å kjøpe det kameraet. Om du først skal kjøpe et digitalkamera bør du kanskje se etter noe litt bedre enn dette, ta gjerne en titt på Akams anbefalinger. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Henger meg på her. Tror ikke dette kamera engang er ok i forhold til prisen. For bare noen hundrelapper mer kan du få flere bra kompaktkameraer som sikkert også er like bra som dette på videofunksjon. Virker jo som om dette kamera har 5mp sensor og interpolerer opp til 10. Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Alt jeg kjøper på Lidl er is og sokker. Hehe! Da håper jeg du beholder skoene på Per Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå