Gå til innhold

DMC 4 Demo bilder

SPiLL

Anbefalte innlegg

Sjekk ut bakken på dette bildet:

146669.jpeg

Man ser stor forskjell (bakken). I den delen av cut-scenen står kameraet stille, så åssen i alle dager kan det da være "motion blur" på bakken, som bare ligger er der? :roll:

EDIT: La til litte bitt.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er forsatt blurete fordi flere frames er blandet i sammen for denne temporal AA/blur effekten? I bevegelse blir bare bildene dratt mer utover.

Var det et spørsmål eller en forklaring? Si ifra hvis jeg misforstår.

Som nevnt er det dette det spekuleres i. Jeg har ikke svaret.

Lenke til kommentar

På demoen hos PS3 er det like skarpt hos meg som det er hos DMC 4 demoen til 360 siden jeg har aktivert forlengst FULL HDMI RANGE så gir mye bedre bilder, og det blir mye skarpere!

Litt dumt av og til å sitte med både 360 og PS3 for da har jeg litt vanskelige valg av hvilken av dem 2 versjonene jeg skal skaffe!

Lenke til kommentar

Herregud, når skal folk slutte å lage disse løgnaktige "comparison screens og trailers??" :wallbash:

Synd at så mange kommer til å tro blindt på disse screensene uten å stille spørsmålstegn ved under hvilke vilkår de har blitt tatt...

Jaja, jeg gleder meg til å få hele spillet til PS3, som ser nøyaktig ut som på 360, men vi kan i alle fall installére mye av spillet slik at vi slipper loading. Pluss at vi får 5.1 Uncompressed audio, for en mye bedre lydopplevelse, for de av oss som kan dra nytte av det. :thumbs:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Ja, jeg synes det er feil. Blir som å se glasset for halvtomt istedet for halvfullt. Hvorfor skulle det være dumt at Ps3 kan stilles inn til å støtte funksjoner til nye hd tv'er? Den skal jo også fungere som blu-ray spiller og der er maks bildekvalitet billig. Grunnen for at denne innstilligen ikke er på xbox 360, er at den ikke støttes av maskinen.

Hakk i plata eller? Det er jo klart det er negativt hvis PS3-versjonen av DMC4 krevet at TV-en må stilles inn for å vise bildet optimalt, når 360-versjonen er like bra uten noen innstillinger. Begge versjonene blir da identiske, men PS3-eiere, som kanskje ikke har kunnskaper nok til å stille inn bildet i utgangspunktet, må bruke tid på å få det samme resultatet... (sorry hvis jeg mater med teskje her) Om du ikke har det som hobby å fikle med fjernkontroller da :dontgetit:

Skal sies at jeg ikke bryr meg noe særlig om disse forskjellene personlig, siden jeg nok ikke skal ha spillet.. (Hvorfor leser jeg denne tråden da :nei: )

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Herregud, når skal folk slutte å lage disse løgnaktige "comparison screens og trailers??" :wallbash:

Synd at så mange kommer til å tro blindt på disse screensene uten å stille spørsmålstegn ved under hvilke vilkår de har blitt tatt...

Jaja, jeg gleder meg nå til å få hele spillet til PS3, som ser nøyaktig ut som på 360, men vi kan i alle fall installére mye av spillet slik at vi slipper loading. :thumbs:

Ja, du kan installere spillet. Det tar over 20 minutter. Det det tar også opp 4-5 gigabyte på harddisken. Og du vil fremdeles ha litt lading, er ikke slik at harddisk ikke har ladetid. Og etter alle rapporter er det omtrent null forskjell i lading mellom versjonene uansett.

Den eneste grunnen til at PS3 versjonen KREVER installering er forøvrig at Blu-ray lader tregt. En av grunnene til at jeg spiller på konsoll er for å slippe unna installerings tullet.

Lenke til kommentar
Ja, jeg synes det er feil. Blir som å se glasset for halvtomt istedet for halvfullt. Hvorfor skulle det være dumt at Ps3 kan stilles inn til å støtte funksjoner til nye hd tv'er? Den skal jo også fungere som blu-ray spiller og der er maks bildekvalitet billig. Grunnen for at denne innstilligen ikke er på xbox 360, er at den ikke støttes av maskinen.

Hakk i plata eller? Det er jo klart det er negativt hvis PS3-versjonen av DMC4 krevet at TV-en må stilles inn for å vise bildet optimalt, når 360-versjonen er like bra uten noen innstillinger. Begge versjonene blir da identiske, men PS3-eiere, som kanskje ikke har kunnskaper nok til å stille inn bildet i utgangspunktet, må bruke tid på å få det samme resultatet... (sorry hvis jeg mater med teskje her) Om du ikke har det som hobby å fikle med fjernkontroller da :dontgetit:

Skal sies at jeg ikke bryr meg noe særlig om disse forskjellene personlig, siden jeg nok ikke skal ha spillet.. (Hvorfor leser jeg denne tråden da :nei: )

Han du diskuterer med er vel en av de største sony fanboyene på forumet etter hva jeg kan se. Er nok bare å gi opp først som sist.

Lenke til kommentar

Jaja, jeg gleder meg til å få hele spillet til PS3, som ser nøyaktig ut som på 360, men vi kan i alle fall installére mye av spillet slik at vi slipper loading. Pluss at vi får 5.1 Uncompressed audio, for en mye bedre lydopplevelse, for de av oss som kan dra nytte av det. :thumbs:

Vell, hos meg på Xbox 360 var det ingen loade tid i det hele tatt :p

så har ingen behov for og instalere det.

Lenke til kommentar

Dæven, rart at det ikke var noen loade tid på demoen du hadde installert på HDD'en...

Lenke til kommentar
vi får 5.1 Uncompressed audio, for en mye bedre lydopplevelse, for de av oss som kan dra nytte av det. :thumbs:

Du er å kjører ute på jordet nå. Du får ikke lossless lyd i spill fra PS3, kun fra BD filmer.

Så i spill er lydkvaliteten det samme hos PS3 og Xbox 360. (Dolby Digital)

PCM, Dolby Digital True HD og DTS HD MA finnes kun i filmer på BD og HD DVD.

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar

Dæven, rart at det ikke var noen loade tid på demoen du hadde installert på HDD'en...

Kommer nok ikkje til og være noe mer loade tider i selve spillet.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
vi får 5.1 Uncompressed audio, for en mye bedre lydopplevelse, for de av oss som kan dra nytte av det. :thumbs:

Du er å kjører ute på jordet nå. Du får ikke lossless lyd i spill fra PS3, kun fra BD filmer.

Så i spill er lydkvaliteten det samme hos PS3 og Xbox 360. (Dolby Digital)

PCM, Dolby Digital True HD og DTS HD MA finnes kun i filmer på BD og HD DVD.

Du har rett i at det ikke er lossless lyd i PS3 spill hittill... (Foruten Resistance)

Men det vil ikke si at Devil May Cry 4 ikke vil ha det, og det faktum at spillet

kommer på Blu-ray til PS3, gjør det mulig å legge ved 5.1 LCPM.

:thumbup:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...