Pallantir Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg monterte parabol hos min far (det er iallfall den tiende jeg monterer hos meg selv, på hytter og lignende), og alt så helt greit ut. Så begynte moroa. Blåser det kraftig, faller den ut. Selv om den sitter så fast at det må brekkjern til for å bevege den. Og nå har ulike kanaler begynt å falle ut. Jeg har aldri ført vært ute for noe sånt, en ren Canal Digital-parabol skal da enten virke eller ikke virke! TV2 er nesten alltid der, men NRK faller mye oftere ut. Og når NRK er ute, fungerer fortsatt TV2. TVNorge også, men ikke Nyhetskanalen. Hva kan det komme av? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 snø/is på den? ikke 100% rett innstilt mot sattelitten? trær eller lignende som blåser foran? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Snø og is er det neppe, dette er på Sørlandet. Men jeg lurer på om du kan ha noe i det med trærne, det er noe i nærheten der. Jeg stilte den inn så godt som mulig med søkeren, jeg hadde fullt utslag. Men jeg skal få ham til å ta en titt om han må leke motorsagmassakren. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Min bestefar slet med det samme for en tid tilbake, da var det trærne som var problemet Så ja kan være at det må ofres noen trær ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå