HolyKrist Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei sann. Xbox'n min tok kvelden for noen dager siden, og nå har jeg bestillt ny. Men kom til å tenke på om jeg mister gamertagen min og alle saved games'a mine, eller om de fortsatt ligger på harddisken. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Såfremt det er Xbox 360 det er snakk om her burde det vel ikke være verre enn at du kan bruke harddisken fra den gamle konsollen i den nye? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Bestilt ny? Hvorfor i all verden gjorde du det? Såfremt du ikke har åpner konsollen din fysisk har du en garanti som gjør at du får gratis reparasjon... Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Bestilt ny? Hvorfor i all verden gjorde du det?Såfremt du ikke har åpner konsollen din fysisk har du en garanti som gjør at du får gratis reparasjon... Den er nok åpnet den eller så hadde jeg seff sendt den inn... Så da har jeg bestillt en arcade fra lefdal.no. Og etter som jeg har lest her så blir det forhåpentligvis en falcon\benq, som jeg har forstått at er litt bedre... Men så for å oppsummere så ligger all informasjon om gamertag og savegames på den "gamle" HDD'n. Og jeg kan sette den i den nye 360'n og fortsette alle spill der jeg slapp... Endret 25. januar 2008 av lortonge Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Kjempe bra...Takk for svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå