bjorneoen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Jeg installerte riva tuner for å overklokke. Men hver gang jeg starter dataen på nytt, blokkerer defender rivatuner. Da må jeg trykke på starte rivatuner hver gang!!! Hvordan kan jeg tillate rivatuner å starte, med defender? Åssen for eksempel avinstallere windows defender på vista? Endret 26. januar 2008 av bjorneoen Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 PLzz er det ingen som veit åssen man avinstallerer windows defender i vista? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dette har da *ingenting* med overklokking å gjøre. Heller "noob-help" for Vista. Jeg ville startet med å bruke Google eller tilsvarende verktøy for å søke info fra Web. "+uninstall +defender +vista".. noe sånt. Så ville jeg funnet mange tråder om dette tema og lest meg til ett svar. Det kan se ut som Windows Defender kan konfigureres, dvs. "slås av". Du kan også slå av UAC, noe som vil sørge for at irriterene "popups" om å kjøre f.eks. Rivatuner under oppstart av OS undertrykkes. Dette er da uansett ett minimalt problem? Jeg ville heller startet programmet manuelt ved behov. Det er da ikke ett "must" at Rivatuner lastet ved oppstart OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå