Gå til innhold

Tråden for 2000+ rating i arena

Anbefalte innlegg

En tråd for de som er engasjert i PvP arena-delen av World of Warcraft og har (eller prøver å oppnå) 2000 rating. Her kan balanse, klasser, ulike talenter og ulike kombinasjoner av lag diskuteres.

Kan godt tenke meg det er mange som er litt lei av Restoration Druids, de er noen plageånder :)

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En tråd for de som er engasjert i PvP arena-delen av World of Warcraft og har oppnådd 2000 rating. Her kan balanse, klasser, ulike talenter og ulike kombinasjoner av lag diskuteres.

Kan godt tenke meg det er mange som er litt lei av Restoration Druids, de er noen plageånder :)

Kan vell ta dette i arena tråden eller ?

Lenke til kommentar
Kan vell ta dette i arena tråden eller ?

Det er greit med egne tråder, samme som det er greit med egen tråd for tier6-raiding for å skille det fra pickupgroup-raids til Zul'Gurub :)

Den store pvp tråden fikk jo ikke leve så jeg skjønner ikke at denne kan få leve også. + At vist alle skal lage tråder om feks 1500, 1600 osv så blir det jo altfor mye tråder her.

Lenke til kommentar

Kunne ha settet grensen lavere og høyere, men 2000 er naturlig siden dette er noe mange har som mål å nå. De som holder på med dette målet er gjerne interessert i veiledning og tips fra de som allerede er over den ratingen. Og de som er over kan fortsatt utveksle triks og erfaringer.

For prest så har jeg noen nyttige triks på lager;

Bruke Fade (Rank 1) for å hindre at f.eks. en felhunter spiser opp en annen viktig spell.

Komme ut av Polymorph ved å bruke Shadow Word: Death i siste øyeblikk, når skaden fra denne slår tilbake på deg kommer du løs.

Når du er ute av kamp og skal heale en som er i kamp, kan du begynne å drikke etter at healen treffer - det er en liten forsinkelse hvor du kan begynne å drikke like før du også kommer inn i kamp.

Bruk Power Word: Shield på target til fiendtlige shadowfiends for å unngå at de regenererer mana.

Spiller du på Blade's Edge Arena kan du stå med ryggen pekende utfor kanten på broen, dersom en rogue bruker shadowstep vil han falle av broen.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Felhunter er glad i fade :) Det er en magic effect som kan dispel'es på vanlig måte.

Smeagoldfish, Alle er verdt like mye men er også forskjellige. Dersom du lager en tråd for warriors er ikke det nødvendigvis fordi du syntes warriors er verd mer enn alle andre. Det er fordi det er forskjeller, det hadde ikke vært helt på jordet med en tråd for før og etter level 70.

Arena på høy rating er forskjellig nok fra arena på lav rating. Itemene kan ikke sammenlignes, klassekombinasjonene er av en annen verden, det gjelder også talentene som brukes. Samtidig kan det være store forskjeller i taktikker.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Hva slags BG spiller du i siden folk har dårlige items på lav rating? Møter folk med s2/s3 osv på lav rating i BGen jeg spiller, de kjører også gode setups(Stort sett), men de kan ikke å spille. Jeg har selv blitt gladiator i begge sesongene og denne tråden virker veldig ubrukelig for min del.. Arena-tråden holder lenge.

Lenke til kommentar
Arena på høy rating er forskjellig nok fra arena på lav rating. Itemene kan ikke sammenlignes, klassekombinasjonene er av en annen verden, det gjelder også talentene som brukes. Samtidig kan det være store forskjeller i taktikker.

Itemene kan ikke sammenlignes? Som warrior på 2000 rating vil du ha:

Vengeful:

"

1369 Armor

+33 Strength

+57 Stamina

Red Socket

Yellow Socket

Socket Bonus: +3 Critical Strike Rating

Durability 100 / 100

Classes: Warrior

Requires Level 70

Requires personal arena rating of 2000

Equip: Improves critical strike rating by 30 (1.36% @ L70).

Equip: Improves your resilience rating by 20 (0.51% @ L70).

"

vs

Merciless:

"

1278 Armor

+29 Strength

+51 Stamina

Red Socket

Yellow Socket

Socket Bonus: +3 Strength

Durability 100 / 100

Classes: Warrior

Requires Level 70

Equip: Improves critical strike rating by 27 (1.22% @ L70).

Equip: Improves your resilience rating by 20 (0.51% @ L70).

"

Våpen er 1850 og faller dermed utenfor denne tråden.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Smeagoldfish, Forskjellen jeg tenker på er at det er flere personer med bra items på høy rating og flere med dårlige på lav rating. Det er en av flere ting som gjør at det blir vanskeligere dess høyere opp i rating du kommer. Forskjellen ligger i motstanden.

Å si at arena er det samme uansett rating er som å si det ikke er forskjell på heroic-instance og vanlig instance. Jeg ser teams starte på lav rating og ha 30 wins på rad, 0 kamper tapt. Dette klarer de ikke på høy rating siden det er forskjellig.

Dersom ingen har 2000 rating blir denne tråden selvsagt overflødig, og de som vil prate om taktikker kan finne en mer egnet plass.

Men det ser uansett ut som at denne tråden er ønsket, ettersom den hyppig blir besvart og dermed sendt tilbake til topps istedenfor å daffe bort og forsvinne slik uønskede og uinteressante tråder gjør.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Men det ser uansett ut som at denne tråden er ønsket, ettersom den hyppig blir besvart og dermed sendt tilbake til topps istedenfor å daffe bort og forsvinne slik uønskede og uinteressante tråder gjør.

nå sier jo rimelig mange av de postene nettop at den er det, unødvendig. ikke for å "diskutere arena"

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...