audunms Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvis telefonen din er vond å bruke er det ikke sikkert det er fingrene dine det er noe galt med. Sannsynligvis har du bare kjøpt en lite brukervennlig telefon. Les mer Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 genialt, dette er noe som kan passe faren min! Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Absolutt noe å tenke på dette ja, noe av det som var høyt prioritert når jeg skulle kjøpe ny telefon til moren min var at den var greit å bruke og med store nok taster. Men må si meg litt uenig i kritikken av k810i, har en slik selv, og har absolutt ingen problemer med å se tallene/bokstavene, selv når jeg ikke har på meg kontaktlinsene (er nærsynt). Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Enig!! Store taster er så totalt fraværende på telefoner nå til dags! Men kamskjelltelefoner har gjerne store, flate, myke taster! Jeg hadde Nokia 7390 tidligere. Den hadde tidenes beste taster.. Fine, store og myke som ga fra seg et lavt knepp når de ble trykket på.. En drøm å skrive på. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Design kommer aldri til å gå av moten, så at "tastene er vonde å bruke" vil nok fortsatt være vanlig å høre Design = vonde taster...? hmmm Hva med disse? Fantastisk taster og såkalte designtelefoner Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ehm. K810 og den nyere K850 har små en fantastisk gode taster, også for de (oss) med store tomler. Det er ikke nødvendigvis størrelsen på tastene som har noe å si, men avstanden mellom dem. F.eks. har K800 langt større taster enn K810, men tastene på K810 er tusen ganger bedre å trykke på! -snubbel Lenke til kommentar
audunms Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Hei, hvilke taster som er vonde og ikke, vil variere fra person til person. Min erfaring er uansett at det er endel som ikke synes tastene på K810i er særlig gode. De som bytter fra K810i til K850i blir gjerne positivt overrasket. Noen er opptatt av størrelsen på tastene, mens for andre igjen er skriften viktigst. Og noen trykker med fingertuppen mens andre bruker neglen, så hvilken telefon som har best/dårligst tastatur vil det vel aldri bli noen total enighet om Og design trenger ikke nødvendigvis bety dårlige taster, men det kan ofte virke som de mest fancy telefonene har de dårligste tastene. Vet ikke om jeg er enig i at de to avbildede telefonene har fantastiske taster, men noen synes sikker det. Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
raathass Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nokia 3210 - ingen over ingen ved siden når det gjelder (nummer)tastenes størrelse og respons. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Enig, 3210 har herlige taster. AtW Lenke til kommentar
thoering Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Razr2 V8 / V9 har klart et godt kompromiss mellom pent design og gode taster. Knappene er store og responsive. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Beste telefonen jeg har brukt til å skrive tekstmeldinger på, var en av de første motorolaene jeg hadde, aner ikke hva den egenlig hette, men kallenavnet på den her var, motorola murstein og motorola slagvåpen... Det betyr jo IKKE at jeg ville hatt den tilbake, verken for å ringe med, eller skrive tekstmeldinger... Vil nå uansett aller helst ha en iphone, men for folk som ser dårlig og ikke er tekniske av seg, så er denne telefonen fantastisk Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nokia 6131 og Nokia 7380, litt rart og sammenlikne disse telefonene? Store og gode taster ja, N93,N93i anyone? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Synes selv tastene på k810 er veldig gode å skrive på. Som det tidligere er nevnt, tastene er kanskje små, men det store mellomrommet mellom dem gjør mobilen god og rask å skrive på. I tillegg er det lett å "lete" seg fram til rett tast uten å se ned på telefonen. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nå klagde de vel mest på at det er vanskelig å LESE hva tastene på K810 gjør, pga liten skrift. Ikke at den var vond å trykke på. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Se på denne telefonen. Den må ha verdens mest grusomme taster, jeg fatter ikke at folk kjøper slikt søppel, de som gjør det må være alvorlig dumme. Rett og slett en ubrukelig telefon. Endret 3. februar 2008 av kremt Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nå har ikke jeg prøvd den telefonen, men pga det store mellomrommet mellom tastene ville jeg tro det var en helt ok telefon å bruke, så sant du ikke har veldig sarte fingre som ikke tåler "spisse" taster. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Se på denne telefonen.Den må ha verdens mest grusomme taster, jeg fatter ikke at folk kjøper slikt søppel, de som gjør det må være alvorlig dumme. Rett og slett en ubrukelig telefon. Ja, helt enig, alle som har annerledes prioriteringer enn deg må være alvorlig dumme... AtW Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Slitsomt egentlig, jeg greier meg utmerket med telefoner uten fysiske taster, skriver ok på Iphone og skriver også med ok hastighet på min HTC Touch, selv om det går fortere på en telefon med fysiske taster. Så går det rimelig fort uten. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg skulle gjerne hatt en mobil med taster som mange HP-kalkulatorer har: Det er deilige taster. Nokia 3210 synes jeg kommer ganske nærme i tastefølelse. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ugh, det bare minner meg om den grusomme HP 30S-kalkisene vi bruker på NTNU Men kalkulator-taster er stort sett ganske bra ja, forsåvidt fra alle merker. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg