cruelphotography Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Gammelt bilde, ny teknikk. Refresher litt gamle teknikker som jeg har tenkt å bruke på et CDcover til en lærlingeoppgave! Mao fint om kritikken er mest fokusert på grunge teknikken, bruken, osv, men alt mottas =) Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Usikker på teksturen bak/rundt - da man tydelig ser at den er blitt kopiert opp flere ganger etterhverandre. Hadde kanskje vært bedre å bake sin egen tekstur i ovnen. Slenge et papir på en stekeplate, dynke den i sitronsaft og steke den i ovnen. Får man fine ting man kan bruke i layers senere. Vet ikke helt hvilken måte du har brukt på å kutte modellen ut av originalbildet med, men ser du har fått med noen hvite kanter på håret her og der som kanskje burde vært finpussa vekk. Og til et så mørkt og dystert bilde burde kanskje modellen fått en sterkere kontrast og større dybde. Selvfølgelig bare forslag - er inne på noe bra hvertfall Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) det var lurt med lys i bakhodet, hvis det var det, gjør kantene rundt hodet vanskeligere å legge merke til. på høyre siden av toppen var det litt feil. du må trene en del på bruk av brusher, for at det skal bli mer diskre. spesielt den mørkeste brushen er det lett å se at du har dratt langs hele. mitt råd er bruk flere layers og blending modes, da er det ikke lenger så lett å se et brush stroke, men alt blander seg inn. det er ingen fasit på det her, bare lek rundt. her er det spesielt den svarte kanten du har lagd, som trekker all oppmerksomheten. prøv å jobb litt slik at du får kanten til å passe inn. EDIT: jeg syns også du skal redigere litt på fargene på bildet av jenten. hun passer ikke helt inn med fargene. kanskje prøve dual tones med brunt og hvitt eller svart, eller en noe sepia-lignende. Endret 26. januar 2008 av abbarve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå