toth Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Og der hadde jeg bestilt en laser rundt 150,- er jo ingentingen for no så tøft ! Bestilte du på dealextreme? 140,- for 50mW, så prisene er gode. Men jeg synes det virker litt useriøst at butikken ikke engang kan gi noe dato på når de får den inn. Og gratis frakt.. det virker litt for godt for å være sant. Vel, jeg har jo min.. Og 3 kamerater har fått sine. Har tatt 1-3 uker for oss, og du får sporingsnummer til Hong Kong Post.. Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 vel, det er jo en grunn til at de er billige: Men jeg har kjøpt selv (5 og 30 mW) og er absolutt fornøyd med å kunne lyse opp hus på andre siden av byen til den prisen. Tøft til foto er det også :-) Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har bestilt True Green 30mw fra deal extreme til 25$, så nå får vi se.. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Da har jeg og bestilt en 30mW laser! Spent å se hvordan den er Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 haha, dere og imponerte kamerater medregnet, har jeg tjent DX noen tusenlapper nå.. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvordan frakt brukte folk? Funker ems her i Norge eller brukte dere bare Registred air mail? Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Hvordan frakt brukte folk? Funker ems her i Norge eller brukte dere bare Registred air mail? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=140 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå