Gå til innhold

Creds til Komplett.no for rask returbehandling :)

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg barew måtte skryte litt for komplett her nå :p

Har handlet mye hos dem før, opg aldri hatt noen problemer. Handler også på PCUtstyr.no, PS.no og NetShop.no, men jeg foretrekker fortsatt komplett når det kommer tilservice.

Mine minnebrikker som jeg kjøpte for litt over et år siden begynte jeg å få masse errors med, altså de var defekte (eller den ene var) Dette er andre gang det skjer, og forige gang gikk det også like fort.

Jeg sendte inn returforespørsel, fikk RMA-id og adresse dagen etter, og sendte noen dager etter dette. Den 23. Januar mottok de mine brikker (som forøvrig var sendt uten RMA-ID, men med returadresse så de fant ut det var mine), og i dag, den 25. Januar har de sendt nye brikker tilbake etter testing.

Syntes det var overraskende raskt av komplett :) Kan ikke si det samme om NetShop. Har tre ganger hatt retusaker der, og samtlige brukte over 2 uker fra de fikk den til de hadde testet produktet. I tillegg sendte de meg et hovedkort på en retursak som manglet alt av bundle og var DOA. Heldigvis fikset de dette fort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte inn mitt defekte Asus P5N-E SLI, 2 dager etter mottak sender de ut nytt kort. Kjapt og greit, raskere enn jeg er vant med hos komplett. Kommer vel til postkontoret her i dag eller i morgen.

For meg har ps.no hatt de korteste returbehandlingstidene til nå, men ser ut for at komplett.no har ting i orden for tiden også.

Lenke til kommentar

Er litt småirritert på Komplett nå.. bestilte meg en striker xtreme for 3ukers tid siden.. kortet kom fort og alt i orden.. kortet var doa.. Jeg ville ha pengene tilbake slik at jeg kunne fikse meg et annet kort istedenfor da det ville være raskere å kjøpe ett i oslo.. snakket med kundeservice og de sa bruk angrefrist og du får pengene tilbake.. gjorde som de sa og i mellomtiden kjøpte jeg meg et maximus formula kort på digitalimpuls da jeg bare har hatt problem med striker kortene jeg har hatt.. til min store overraskelse har komplett sendt meg et nytt striker kort istedenfor pengene tilbake som de sa :mad::thumbdown:

Men dog servicen har alltid vært strålende og aldri hatt problemer med komplett før..

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...