Pysj Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ukens rose går til EU-kommisjonen, som angriper enda et pengesluk for mobilbrukere. Les mer Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jepp. Jeg betaler 10 kr pr MB her "hjemme" og 20 øre pr. sms. Klart det hadde vært en dyr pris pr MB hvis jeg hadde brukt det mye, men med mitt bruk nå er det fint. Finnes jo så klart datapakker som gjør det billigere hvis jeg skal surfe mye. MEN, når jeg reiser hjem til Norge koster det plutselig 67 kroner pr. MB. Tror jeg slår av datatrafikk ved roaming jeg Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Spørsmål: Sender dere faktisk en rose og en kaktus, eller er det bare en gimmick? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vi holder oss nok i metaforenes verden. Men det er jo lov å tro at dette oppslaget vil vekke litt glede eller harme hos mottakeren. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg betaler 10 kr pr MB her "hjemme"Om det er dyrt, hva er billig? Jeg vet tale og sms er billig i Danmark, så rart om det skulle være noe særlig mer enn 5kr/MB. Æsj, det skulle vært så mye mer enn gimmick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg