Svinks Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fire år? Denne tråden her er jo over fem og et halvt år gammel Ja, og det kunne vært artig å høre femogethalvt år etter om Grendel sprakk, eller fortsatt er snusfri. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Haha, hvordan finner du fram til en så gammel tråd og deretter bumpe den? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Søk -> Snus -> Poste en post om at jeg er kul fordi jeg snuser -> FAIL Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 jeg kompenserer med snus da jeg har røyka i minst 8 år. som mange andre begynte jeg på ungdomskolen Føler meg bedre av å snuse en å røyke, selv om begge deler tydeligvis er skadelig Som sagt er dette en overgangsperiode Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Grattis, snuser selv men har ikke noen planer om å slutte enda Gratulerer, du har nå klart og poste et innlegg i en tråd som er over 4 år gammel Gratulerer, du har nå klart å vise til hele diskusjon.no at matte er en svak side hos deg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Grattis, snuser selv men har ikke noen planer om å slutte enda Gratulerer, du har nå klart og poste et innlegg i en tråd som er over 4 år gammel Gratulerer, du har nå klart å vise til hele diskusjon.no at matte er en svak side hos deg. Gratulerer. Dere har alle klart å få denne tråden stengt. Bumping av mange år gamle tråder er fyfy. Å Fortsette diskusjonen etter en slik bump er enda mer fyfy. Snorre *Tråd stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg