grendel Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Etter 16 år med snus dåse har jeg slutta. Sånn, nå har jeg snart fortalt det til hele verden Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hva er det som er så jævla bra med å snuse a? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Etter 16 år med snus dåse har jeg slutta. Sånn, nå har jeg snart fortalt det til hele verden Skulle bare mangle.. (ikke at du snart hadde sakt det til hele verden, men at du har slutta).. Lenke til kommentar
grendel Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Etter 16 år med snus dåse har jeg slutta. Sånn, nå har jeg snart fortalt det til hele verden Skulle bare mangle.. (ikke at du snart hadde sakt det til hele verden, men at du har slutta).. hehehehe Få av dere der ute har det fjerneste begrep om hvor inni hampen vanskelig det er å slutte med snus. Forskere (www.tobakk.no + "svenske rapporten") sier det er vanskeligere å slutte med snus enn røyk. Selv har jeg aldri røykt (er ikke anti røyk, ser bare ikke poenget med det) og kan ikke uttale meg om hvor vanskelig det er å slutte med røyk. Men en ting er sikkert: Snus er hauene bedre enn røyk!! Til alle dere som synes det er ekkelt: Hvor ekkelt er det med røyk dah!!!! G "And what do you call assassins who accuse assassins, anyway... My friend?" Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Begynt å få hull under leppa nå grendel Jaja, bra jobba! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Selv har jeg aldri røykt (er ikke anti røyk, ser bare ikke poenget med det) Er det mer poeng i å snuse enn å røyke? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Omg... jeg vil ikke se leppa di.... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 De klarer å holde deg uten snus i en uke, maks 2! EDIT: Men håper selvsagt du klarer å slutte for godt. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 er vanskeligere å slutte med snus enn heroin GRATTIS!!! snuser ikke selv... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Etter 16 år med snus dåse har jeg slutta. Sånn, nå har jeg snart fortalt det til hele verden Good :wink: Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Er det mer poeng i å snuse enn å røyke? Mindre poeng vil jeg si. Røyk er sosialt. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Etter 16 år med snus dåse har jeg slutta. Sånn, nå har jeg snart fortalt det til hele verden Da kan du vel feire med en roeyk i godt selvskap! Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg har snusa i 7 år, jobber hardt med meg selv nå for å greie å slutte. Skal greie det i løpet av året, så ønsk meg lykke til. og til grendel?? Gratulerer og måtte du greie å holde deg unna godsakene. (Som jeg aldri skulle begynnt med) Lenke til kommentar
grendel Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 wow, det er flere snusere der ute Ja, jeg ser mer poeng i snus enn i røyk. Snus kan jeg gjøre hvor som helst. (har klart å legge inn en pris med 1 hånd som gardist på slottet) Snus skader ikke andre enn meg selv. Du får 60 ganger mer nikotin i deg enn røyk, det må jo være kult. anyways, til de som lurte på hvordan leppa mi ser ut, joda etter ei uke uten, så er den helt fin den. Har aldri hatt problemer med sårhet under leppa, varierte plasseringen veldig. Jeg har akkurat nå 5 boxer snus i kjøleskapet, bare for å bevise for samboeren at jeg klarer det. De boxene skal få ligge der til kjøleskapet ryker. Et momentum om du vil. Det er utrolig hva man kan gjøre når man har vilje. Og det er kun med rå vilje at jeg har klart å slutte med snus. Folk rundt meg snuser som bare det, og det er jeg som har fått de fleste av dem til å begynne. Nåh skal jeg få dem også til å slutte. Abstinenser er noe dritt. Til SmoPe: Har holdt meg helt unna godsaker, ikke en gang substitutter som skrå og andre ting med nikotin. Kun masse tyggis og frukt. Slutt med en gang, ikke trapp ned. Sett en dato, si til deg selv at du tar tilbake kontrollen. lykke til. Snus fri tilværelse er rart, har så mye energi at samboeren begynner å bli lei meg G Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg sier bare, hvorfor IKKE snuse? Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Grattis, snuser selv men har ikke noen planer om å slutte enda Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Grattis, snuser selv men har ikke noen planer om å slutte enda Gratulerer, du har nå klart og poste et innlegg i en tråd som er over 4 år gammel Lenke til kommentar
neadii Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fy faen, nå dro jeg på smilebåndet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fire år? Denne tråden her er jo over fem og et halvt år gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg