cfcmegafan Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 hei! har fått lånt ett kamera av skulen. men det fulgte ikkje med cden som man må ha får å legge filmene inn på dataen. har ikkje klart å finne det på internett heller. so viss det er nåken so e filinkare enn meg til å søke eller har cden er det berre å gje etit pip;) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Windows Moviemaker kan du bruke. Du bør forresten bruke firewire til å kople kamera til PC-en, ikkje USB (om du gjer det). Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 fekk berre med ein usb kabel:( når eg prøver i movie maker, funker det ikkje:S Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 fekk berre med ein usb kabel:( når eg prøver i movie maker, funker det ikkje:S DV = FireWire og ikke noe annet! Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 men det er jo ein usb og ein firewire inngang på kameraet jo! mangler berre programvaren! kameraet vises med ein gang eg plugger det i, men det står att det mangler programvare:S so,help!! Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 USB-kabelen er normalt til overføring av stillbilder fra kort.Du må nok få tak i en FW-kabel. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 har jo ikkje fw på pcen min:S Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 har jo ikkje fw på pcen min:S Da får du ikke overført video heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå