ikjell Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har kommet over denne skjermen: https://prisguiden.no/product.php?productId=83098 Den har jo mye til en forholdsvis gunstig pris, men jeg finner ikke stort av tester og erfaringer på denne. Er det noen her som har vært borti den? Jeg er ikke noen fanatiker hverken på den ene eller det andre (spill, 3-D behandling, film eller hva det nå enn måtte være), mtp bruken av skjermen, men ønsker ikke å kjøpe katta i sekken heller. Sitter i dag med en AG Neovo F-419 - en billig skjerm, men også en som har holdt i massevis for meg. Dog så kunne jeg ønske meg en litt større skjerm snart, som det hadde vært flott om jeg også kunne koblet Xbox'en til (komponent) og evt HD-avspiller (HD-DVD/BD/HD-mottaker). Tilkoblingsmulighetene er altså et stort pluss for meg på denne skjermen, men selvfølgelig ikke på bekostning av altfor mye kvalitet. Lenke til kommentar
Xaphor Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har hatt en erfaring Only: DEN SUUUUUUGER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå