Gå til innhold

Nytt spill fra Sonys Team Ico til PS3!

LucarioX

Anbefalte innlegg

Selvom der ikke kan suges mange informationer ud af et billeder, der forestiller en kæde på vej ned i et hul, så kan forventningerne sagtens være skyhøje - og det er det. Team Ico har stået for to af redaktionens største spiloplevelser i nyere tid, nemlig Ico og Shadow of the Colossus, så vi glæder os naturligvis meget til at høre mere om projektet Ico 3, som Sony selv kalder det.

Kilde.

Kan vel bli spendende dette? :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker et sted å ha sett et scan fra et magasin hvor mans er to stykker på hver sin hest som ser utover et landskap a lá SotC. Dette blir spennende! Og etter SotC-grafikken på PS2, kommer dette til å bli en av grafikk-kongene på PS3...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Shadow of the Colossus er bare helt konge og egentlig en "Rekk en finger" til alle pc spill utviklere osv. Altså at en 9 år gammel konsoll kan utklassere dagens maskiner så brutalt på gameplay og det visuelle.

Første gangen jeg klarte å klatre oppå en gigant og kjempe for å holde meg fast samtidig som jeg stakk han i hodet var noe av det beste jeg har opplevd i spillhistorien ! Foruten det å slåss mot Sephiroth i FF7 da :)

Lenke til kommentar
SoTC var konge bortsett fra at frameraten var helt forferdelig til tider.

Har ikke hatt noe framerateproblemer på SotC selv...men nå er vel ikke jeg så ekstremt følsom på sånt da :dontgetit:

Dette blir sikkert proposjonalt bra på PS3 som på PS2, gleder jeg meg som faen til info!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...