LucarioX Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Selvom der ikke kan suges mange informationer ud af et billeder, der forestiller en kæde på vej ned i et hul, så kan forventningerne sagtens være skyhøje - og det er det. Team Ico har stået for to af redaktionens største spiloplevelser i nyere tid, nemlig Ico og Shadow of the Colossus, så vi glæder os naturligvis meget til at høre mere om projektet Ico 3, som Sony selv kalder det. Kilde. Kan vel bli spendende dette? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Team ICO står bak to av de mest vakre spillene rent estetisk og med tanke på steming, musikk og omgivelser. Alt er så gjennomført. Gleder meg enormt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Helt enig med Liquiadant ICO og SotC er to helt spesielle spill som har brent seg inn i mitt spillhjerte. Ser heilt utrolig mye frem til nye utspill fra utviklerene på PS3. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 hm slik som dere skryter så må jeg nesten kjøpe dem for å varme opp til 3en Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Er enig med folket her, og håper de fortsetter der de slapp sist. Endret 25. januar 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Husker et sted å ha sett et scan fra et magasin hvor mans er to stykker på hver sin hest som ser utover et landskap a lá SotC. Dette blir spennende! Og etter SotC-grafikken på PS2, kommer dette til å bli en av grafikk-kongene på PS3... Endret 25. januar 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Shadow of the Colossus er bare helt konge og egentlig en "Rekk en finger" til alle pc spill utviklere osv. Altså at en 9 år gammel konsoll kan utklassere dagens maskiner så brutalt på gameplay og det visuelle. Første gangen jeg klarte å klatre oppå en gigant og kjempe for å holde meg fast samtidig som jeg stakk han i hodet var noe av det beste jeg har opplevd i spillhistorien ! Foruten det å slåss mot Sephiroth i FF7 da Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Team Ico holder forresten på med TO spill til PS3. Jeg er vel like spent som dere andre her. Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 SoTC var konge bortsett fra at frameraten var helt forferdelig til tider. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 SoTC var konge bortsett fra at frameraten var helt forferdelig til tider. Har ikke hatt noe framerateproblemer på SotC selv...men nå er vel ikke jeg så ekstremt følsom på sånt da Dette blir sikkert proposjonalt bra på PS3 som på PS2, gleder jeg meg som faen til info! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 SotC lider av veldige framedrops til tider, det er sikkert. Men spillopplevelsen for meg gjenstår fortsatt som noe av det mektigste eg har opplevd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå