abene Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Normans nye Security Suite har fått et nytt grensesnitt og flere funksjoner. Les mer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Flott. Med nytt grensesnitt blir kjernen enda bedre. Dette skal jeg kjøpe, og for bare 549 kroner. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fint med denne foreldrekontrollen, slik at det går an å holde styr på hvilke sider foreldrene surfer på Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fint med denne foreldrekontrollen, slik at det går an å holde styr på hvilke sider foreldrene surfer på Å kanskje jeg også bør vurdere denne programpakken, har klart meg fint med logg og temp mappene til nå, men jeg begynner å lure på om de har funnet ut hvordan denne informasjonen kan slettes Lenke til kommentar
zonko Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Programmet har også en funksjon som sjekker PC-en etter skadelige programmer dersom PC-en begynner å oppføre seg unormalt. Spent på hvordan denne funksjonen fungerer. Fungerer den bra, ville det være utmerket. Lurer på hva som legges i "unormalt"? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Mer enn 24 timer oppetid uten at et program fryser eller du får blåskjerm er jo ganske unormalt... Det er litt som på toget hvor det er et klistremerke på vinduene hvor det blant annet står: "Varsle konduktøren om du oppdager noe unormalt". Så da toget for en gangs skyld var i rute stoppet jeg konduktøren for å fortelle han at det var ganske unormalt. Han lo ikke... Lenke til kommentar
abjork Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvordan er minnebruken til den nye pakken? Den forrige versjon var en minnespiser av dimensjoner: http://forum.norman.com/viewtopic.php?t=817&start=60 Da jeg oppdaget det for et par år siden, var det fort Norman forsvant fra pcen min. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Denne versjonen er mye lettere på maskinen. Bruker langt mindre minne og CPU kraft enn forrige versjoner. Norman security suite har fått nytt grensesnitt, og det skal nå være enklere enn før å konfigurere brannmuren Ok? Hva med alt annet? Dessuten er dere rimelig treige å komme med denne nyheten. Norman kom jo med pressemeldingen i midten av Desember. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Norman kan oppdatere så mye de vil. Det er fortsatt en elendig pakke og AVG Free er fremdeles mye bedre og gratis. Dog sant skal sies at Norman er mye bedre enn å ha ingenting. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Får se om denne fungerer da, har alt for ofte måttet avinstallere Norman eller Norton fra PC-er fordi en av disse to har dratt systemet ned i søla. Jeg HÅPER dette forbedrer seg med den nye versjonen. Lenke til kommentar
senjakongen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det skal veeeldig mye til før Nod32 blir erstattet her i gården. Har prøvd veldig mange varianter, men havner alltid tilbake på Nod32. Det er og blir best.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå