POB Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Hei! Er det noen som har erfaring med firewirekortet: "Cherri 1394 Firewire Host Adapter" som Multicom selger for kr 499.-. Hvordan er dette kortet i forhold til f.eks pinnacle's StudioDV-kort? Takker for svar! :smile: [ Denne Melding var redigert av: POB på 2002-01-08 16:01 ] Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Har kortet. Programvaren som følger med er Videowave3=suger. Jeg må av og til ta ut kortet starte på nytt, for så og sette det inn igjen for at det skal få kontakt med kameraet. MEN: Det må jeg med stduio dv kortet også (har det på en annen pc) Følger med kabel. Bra kort hvis du har f.eks premiere liggende fra før.... Lenke til kommentar
POB Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg har programvare fra før, MainActor V3.6. Trenger bare et billig og greit kort... Hvordan er forresten nivået på MainActor i forhold til andre programmer? [ Denne Melding var redigert av: POB på 2002-01-08 16:14 ] [ Denne Melding var redigert av: POB på 2002-01-08 16:15 ] Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg synes Main Actor er et skabbete og ustabilt program (prøvde det for et halvt år siden). Enten er det Premiere eller StudioDV som er tingen alt etter hvos seriøs du er. Lenke til kommentar
POB Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg har prøvd MainActor et par dager nå, men det krasjer hvert 5. minutt, så jeg kan vel si meg enig. (Kan jo selvsagt også skyldes andre ting enn selve programmet).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå