Sweeney Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hei! Jeg har noen videoklipp som skal brennes på DVD. Jeg får til å brenne dem nå, MEN jeg skulle gjerne hatt 'tags' eller noe slikt som gjør at det er mulig å hoppe direkte til klipp 1,2,osv..akkurat nå er hele greien en lang film.. noen som kan hjelpe? Jeg har brukt Windows Movie Maker til å flytte opptakene fra videokameraet, og Blaze Media Pro til å converte til mpeg2 (?) og brenne på DVD. (Tar også gjerne i mot tips om evt. raskere måter, synes det var tungvint måte å gjøre det på) Endret 25. januar 2008 av Sweeney Lenke til kommentar
Sweeney Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Ingen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det er ikkje noko poeng i å byrje å mase etter svar etter ein halvtime. Ofte tek det lengre tid før nokon som kan svare kikker innom, og det er dessutan mot retningslinjene. Kjenner ikkje Blaze Media Pro, men sjå om du finn eit val for å lage kapittel (chapters). Les eventuelt i hjelp-filene. Lenke til kommentar
Sweeney Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Det er ikkje noko poeng i å byrje å mase etter svar etter ein halvtime. Ofte tek det lengre tid før nokon som kan svare kikker innom, og det er dessutan mot retningslinjene. Kjenner ikkje Blaze Media Pro, men sjå om du finn eit val for å lage kapittel (chapters). Les eventuelt i hjelp-filene. Sorry, var ikke meningen å gå i mot reglene - er bare litt hastig fordi jeg helst skulle sendt dette av gårde før kl. 16 i dag Skal prøve det du sa. Nå holder jeg forresten på å prøve noe annet, nemlig å lagre hvert av klippene som hver sin film (i WMM). Forhåpentligvis blir det da et bedre resultat i Blaze.. Lenke til kommentar
Sweeney Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Lurer fremdeles på dette, noen som vet? Lenke til kommentar
Sweeney Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Hadde vært kjekt å vite litt mer om dette til neste gang jeg må lage DVD.. den jeg lagde nå ble nok sendt av gårde uten chapters. Hmm.. noen som har noen tanker om hvor jeg kan henvende meg for å få svar hvis ingen her inne har peiling? Andre forum? Evt. utenlandske? Lenke til kommentar
Sweeney Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Greit. Trodde det var her inne kompetansen var, men skjønner at ingen er interessert i å hjelpe. Kjipt. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 vis du kjøper adope premier så har du alt du trenge Men koste jo seff litt også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå