Gå til innhold

Min erfaring av VGP


Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært litt skeptisk til å handle utenom landets grenser.... Spesielt med å "blotte" mitt visa kort.

.....men av erfaring vokser man...... er det vel noe som heter.

 

Etter å ha sett litt rundt her på forumet såg jeg mange etterlyste erfaringer om vgp, så da kommer en her....

 

Min ordre ble forholdsvis "stor". Burnout, fight night, DS3, og fjernkontroll (alt til ps3). Da varene vart trekt fra min konto kom hele ordren på 1325,- NOK.

 

Jeg sendte en epost med noen spm... svar kom etter 3 timer. Da jeg bestillte alle varene glemte jeg også å slenge på en kommentar om at de måtte sende varene som "gift" og "value under 20$" Da varene kom i går var de allerede merket med dette.... sikkert standard for dem og merke pakkene med dette.

 

Varene ble altså sendt fra Canada mandagskveld, og bare 3 dager senere (torsdag) lå pakkene i posten. 2 forsendelser og begge har gått rett gjennom "tollen".

 

Så jeg har så langt positive erfaringer og har allerede lagt inn en ny bestilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne var ikke tenkt til diskusjon, men berre informasjon :)

 

Men nok offtopic..... Neste mann som sier noe er en taper :)

 

Og spar dere for å poste linker til andre diskusjoner som omhandler det samme som her.

 

 

edit: leif

Endret av huldal
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Jeg har alltid vært litt skeptisk til å handle utenom landets grenser.... Spesielt med å "blotte" mitt visa kort.

.....men av erfaring vokser man...... er det vel noe som heter.

 

Etter å ha sett litt rundt her på forumet såg jeg mange etterlyste erfaringer om vgp, så da kommer en her....

 

Min ordre ble forholdsvis "stor". Burnout, fight night, DS3, og fjernkontroll (alt til ps3). Da varene vart trekt fra min konto kom hele ordren på 1325,- NOK.

 

Jeg sendte en epost med noen spm... svar kom etter 3 timer. Da jeg bestillte alle varene glemte jeg også å slenge på en kommentar om at de måtte sende varene som "gift" og "value under 20$" Da varene kom i går var de allerede merket med dette.... sikkert standard for dem og merke pakkene med dette.

 

Varene ble altså sendt fra Canada mandagskveld, og bare 3 dager senere (torsdag) lå pakkene i posten. 2 forsendelser og begge har gått rett gjennom "tollen".

 

Så jeg har så langt positive erfaringer og har allerede lagt inn en ny bestilling.

 

Er ikke enig med deg siden min pakke ble stoppet i tollen, ennå verdien bare var $27.48CDN (152,93NOK). Jeg anbefaer ingen å handle på vgp siden de ikke kan merke pakkene bedre. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg har alltid vært litt skeptisk til å handle utenom landets grenser.... Spesielt med å "blotte" mitt visa kort.

.....men av erfaring vokser man...... er det vel noe som heter.

 

Etter å ha sett litt rundt her på forumet såg jeg mange etterlyste erfaringer om vgp, så da kommer en her....

 

Min ordre ble forholdsvis "stor". Burnout, fight night, DS3, og fjernkontroll (alt til ps3). Da varene vart trekt fra min konto kom hele ordren på 1325,- NOK.

 

Jeg sendte en epost med noen spm... svar kom etter 3 timer. Da jeg bestillte alle varene glemte jeg også å slenge på en kommentar om at de måtte sende varene som "gift" og "value under 20$" Da varene kom i går var de allerede merket med dette.... sikkert standard for dem og merke pakkene med dette.

 

Varene ble altså sendt fra Canada mandagskveld, og bare 3 dager senere (torsdag) lå pakkene i posten. 2 forsendelser og begge har gått rett gjennom "tollen".

 

Så jeg har så langt positive erfaringer og har allerede lagt inn en ny bestilling.

 

Er ikke enig med deg siden min pakke ble stoppet i tollen, ennå verdien bare var $27.48CDN (152,93NOK). Jeg anbefaer ingen å handle på vgp siden de ikke kan merke pakkene bedre. :thumbdown:

Det her var før pakker fra VGP ble stoppa i tollen

Endret av petlek
Lenke til kommentar

er det slik at nesten alle pakker fra Video Games Plus blir stoppet i tollen for tiden?

hadde egentlig tenkt å bestille spill og dualshock herfra, men det virker som om alle pakkene blir stoppet nå...

er det noen andre sider som selger billige spill som merker pakkene for å unngå toll eller lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...