jakja83 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg har fått meg en PS3 som jeg vil ha på nettet - men jeg får nett via ICE trådløst bredbånd og er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem for å få det til. Nettet går til min bærbare og jeg har prøvd litt med trådløst og kablet nettverk, men det fungerer ikke helt for meg; Noen tips? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hmm. Når du har nett gjennom Ice, så har får du jo dekningen til pcen gjennom den usb-dingsen du har i pcen. Jeg vet ikke om det er mulig å koble en sånn i USB-porten på ps3 å få dekning. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det kan være at jeg husker feil, men prøv dette: Start > Koble til > Vis alle tilkoblinger. Så høyreklikker du på ikonet for USB-modemet ditt. Gå til Egenskaper > Avansert. Huk av i boksen der det står: Tillat andre nettverksbrukere å koble seg til gjennom denne datamaskinens Internett-tilkobling. Trykk OK. Jeg tror det skal gjøre susen. Men som jeg sa, jeg husker muligens leif Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Men jeg får ikke koplet til via kabel - altså ps3en finner ikke PCen... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har ikke peiling på dette ICE greiene osv. MEN siden han har et ledig nettverkskort bør han vel kunne bruke "Internet Sharing" kombinert med en cross-over kabel? Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg har en bærbar altså med et USB-modem som forer med internett. Den har BT, WLAN og Ethernet og jeg har prøvd å lage ad-hoc wlan til å dele nett, men PS3en finner det ikke. Har prøvd å kople kablet også, men PS3en finner ikke PCen. Kjører Vista. Jeg har ikke ruter, men har f.eks. en Apple Airport slengende, men kan den hjelpe noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå