KvaqK Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hei, jeg har en kompis fra usa, som har lagd en us konto til meg. Jeg hadde tenkt å laste ned endel rock band sanger. Men når jeg skulle adde billing adress, så står den på US. Er det noen måter å lure systemet på? Har bare norsk kredittkort dessverre:P Endret 25. januar 2008 av KvaqK Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Lage en til bare norsk "account"/konto. Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 da får jeg ikke kjøpt eller lastet ned noe fra us playstation store? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 har ikke noe å si at billing address er i usa da vettu, du bruker jo visa. Jeg har kjøpt flere spill på us brukeren, men spiller dem bare på NOR brukeren.. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 har ikke noe å si at billing address er i usa da vettu, du bruker jo visa. Jeg har kjøpt flere spill på us brukeren, men spiller dem bare på NOR brukeren.. Samme her, Pain ftw!:-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå