Nizzen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fantastisk. :!: P-p-p Powerbook-affæren er jo også godt lesemateriale. :!: :!: Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvordan gikk det med Jeff? =) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vel fortjent. Bra jobba Komplett. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fint at komplett gjorde det slik. De kunne bare ha levert varene og tjent mye på det, men de gjorde det ikke. Ganske morsom historie egentlig. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 All oppmerksomheten denne saken fikk er verdt mer en 100k i reklame for komplett. Hvorfor bestillte dem ikke på komplett.DK >< Jeg satt en ordre hos multicom på 40.000 i 1998(?) og da fikk jeg en telefon med masse spørsmål. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 De kunne bare ha levert varene og tjent mye på det, men de gjorde det ikke. Kunne de egentlig det? Har aldri vært borte i disse vare-utleverings automatene, så hva slags "bevis" kreves for å få ut varer derfra? Et nummer/kode man får tilsendt på epost eller noe? Isåfall er vel ikke dette godt nok for å forsikre seg om at det er kortinnehaver som henter varen. Tror jeg hadde løpt til forbrukerrådet hvis Komplett hadde trukket min konto i et slikt tilfelle. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Fint at komplett gjorde det slik. De kunne bare ha levert varene og tjent mye på det, men de gjorde det ikke. Ganske morsom historie egentlig.Tror ikke det for jeg har hørt noe annet.I forbindelse med kortsvindelsaker krever bankene tilbake alle pengene som ble svindlet fra kundene deres, i dette tilfelle Komplett selv om det ikke var komplett som stod bak. Dette er vel for å bedre beskytte privatkunder. Den første ordren måtte nok Komplett eller Komplett's forsikringsselskap betale. Endret 25. januar 2008 av Fury Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 P-p-p Powerbook-affæren er jo også godt lesemateriale. Legendarisk bra! :!: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hadde jeg fått murstein istedet for saftig hovedkort, prosessor og minne... ja da hadde månen ramlet ned fra himmelen Hvem svindlet hvem forresten? Varene var jo betalt Svein. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fantastisk. :!: P-p-p Powerbook-affæren er jo også godt lesemateriale. Er så herlig når svindlere blir svindlet! Får håpe at de $500 han måtte betale i toll svei på pungen. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Artig gjort av komplett ja! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 P-p-p Powerbook-affæren er jo også godt lesemateriale. Haha, fantastisk! 10/10 He wins Lenke til kommentar
Torro Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Blir vel noe B-vare salg hos komplett snart...med litt murstein støv Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Hvorfor tror folk at de slipper unna med slike dumaktige svindelforsøk? Håper de fikk kraftige bøter i tillegg. Endret 1. februar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvorfor tror folk at de slipper unna med slike dumaktige svindelforsøk? Aldri unnevurder menneskers dumhet. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Skal sies at jeg ikke hadde hørt om dette før nå gitt. Bedre å bli informert en gang for mye enn ikke i det hele tatt, eller hva? Morsom artikkel BTW P-p-p-p-powerbook-historien var AWESOME For de som lurer på hvor det ble av Jeff, sjekk ut denne siden. Endret 27. april 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 bare to år gammel tråd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå