Xcrtry Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Heisann Har tenkt å gå maritim skole, men er litt usikker på om jeg kommer inn. Har nettopp fått terminkarakterene, og jeg hadde ikke så alt for brae karakterer. Det gjore meg litt nervøs. Så hvordan karakterer burde man ha komme inn? Takker for svar Endret 1. februar 2008 av Ueland Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tror de ser mest på fravær og orden Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvor har du det fra, Morteri? Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvor har du det fra, Morteri? Klassen min var på en maritim skole. Der sa de at de så på fravær først, før de så på orden og karakterene. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Det var flott å høre. Har ganske lite fravær Lenke til kommentar
Oyvind1988 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tror det er veldig forskjellig fra skole til skole, i byen hvor jeg holder til kommer ALLE inn på den maritime skolen.(Som regel der folk starter om de ikke har noen andre plasser å gå.) Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg skal gå i Tromsø. Har hørt at skolen bare tar inn 30 stykker eller noe sånt? :S Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis det snakkes om VGS nå teller fravær og orden ingenting. Det er fagkarakterene. Men fravær teller en del når man skal ut i bedrift Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ett spørsmål angående maritimelinjer, er det så at man trenger studiekompetanse for å komme inn eller er det rett etter ungdomskole? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det kommer jo helt ann på om det er høyere utdanning eller VGS utdanning. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg kom inn på maritim linje rett etter vgs, med ca 3,5 i snitt. Ikke no problem bare du har matte og fysikk. Har man stått i alle faga og har matte og fysikk, kan du bare velge å vrake hvilken høg-skole du vil gå på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå