GeForcy Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vil ha en ny vifte til prosessoren min - q6600. Men først må jeg vite om jeg trenger det.. HVor bra er den vifta som er på nå? Skal ikke være over 300kr... mvh Artjom Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Still deg spørsmålene; Er jeg plaget med støy fra viften? Er jeg plaget med at prosessoren trottler? Om du svarer nei på disse spørsmålene så trenger du ikke ny vifte/kjøler. Stock viften til Intel synes i alle fall ikke jeg er fryktelig støyende. Men det er klart støynivået dropper en del om en går over til litt mer solide saker med 120mm vifter. Lenke til kommentar
GeForcy Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Still deg spørsmålene; Er jeg plaget med støy fra viften? Er jeg plaget med at prosessoren trottler? Om du svarer nei på disse spørsmålene så trenger du ikke ny vifte/kjøler. Stock viften til Intel synes i alle fall ikke jeg er fryktelig støyende. Men det er klart støynivået dropper en del om en går over til litt mer solide saker med 120mm vifter. 1.nei.Jeg har ikke noe i mot litt støy heller 2.nei Men jeg skal OC litt... og jeg vil ikke at prosessoren blir altfor varm.. Hvis noen har byttet sin vifte på q6600 kan dere skrive her hvilken viftre dere kjøpte og hvor mye bedre det ble. Endret 25. januar 2008 av Artjom Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvor høyt skal du klokke? Er ikke allverden du får for under 300. Lenke til kommentar
GeForcy Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Hvor høyt skal du klokke? Er ikke allverden du får for under 300. Ikke så mye, kanskje 15% på biosen. Og cpuen blir litt for varm da. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg har bestilt denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=314208 Endret 27. januar 2008 av lqpl Lenke til kommentar
GeForcy Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Tenkte også på den Så jeg tror det blir den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå