Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Tenkjer du nokon gong når du tørkar bakeenden...at papiret du brukar faktisk går strake vegen rett ut i havet? Det gjer eg. Eg får dårleg samvit kvar einaste gong eg tappar ned! Eg trur at på sikt kjem vi til å øydeleggje miljøet -berre på grunn av dette. Er det nokon andre som deler mine meiningar...eller har tankar rundt dette? Endret 25. januar 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Går da først til en rensestasjon om jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Går da først til en rensestasjon om jeg ikke tar feil.. Det gjer det ikkje her eg bur! her går det rett i havet Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tenkjer du nokon gong når du tørkar bakeenden...at papiret du brukar faktisk går strake vegen rett ut i havet? Det gjer eg. Eg får dårleg samvit kvar einaste gong eg tappar ned! Eg trur at på sikt kjem vi til å øydeleggje miljøet -berre på grunn av dette. Er det nokon andre som deler mine meiningar...eller har tankar rundt dette? Hos meg går det nå ned til en rensestasjon. Før gikk det til en egen brønn vi hadde, også kom det en "drittbil" og tok med seg alt, og kjørte det til det samme renseanlegget. Og trodde da det var noen lover mot at avløpet kan gå rett ut i havet/vann... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Tenkjer du nokon gong når du tørkar bakeenden...at papiret du brukar faktisk går strake vegen rett ut i havet? Det gjer eg. Eg får dårleg samvit kvar einaste gong eg tappar ned! Eg trur at på sikt kjem vi til å øydeleggje miljøet -berre på grunn av dette. Er det nokon andre som deler mine meiningar...eller har tankar rundt dette? Hos meg går det nå ned til en rensestasjon. Før gikk det til en egen brønn vi hadde, også kom det en "drittbil" og tok med seg alt, og kjørte det til det samme renseanlegget. Og trodde da det var noen lover mot at avløpet kan gå rett ut i havet/vann... Nei eg veit ikkje kva for lover som finst...Men det er i alle fall slik det vert gjort her i kommuna! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hva er dopapir? Jo. Det er faktisk trefiber. Hva skjer med det? Jo. Det oppløser seg til miljøvennelige ting. Tviler meget sterkt på at dopapir er en skade for miljøet! Lenke til kommentar
trøls Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hva er dopapir? Jo. Det er faktisk trefiber. Hva skjer med det? Jo. Det oppløser seg til miljøvennelige ting. Tviler meget sterkt på at dopapir er en skade for miljøet! http://www.miljostatus.no/templates/themepage____2126.aspx Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dette begynner nesten å bli skremmende... Har lest om mennesker som får klumper i magen når dem er ute i butikken for å handle mat fordi lastebilene som fraktet maten til butikken bruker så masse Co2. Andre mennesker spiser kjøttet rått fordi dem skal spare C02 fra komfyren. Og nå har vi deg som får dårlig samvittighet av å tørke seg i ræva. Klimahysteriet begynner å gå så langt at mennesker blir psykisk syke av det. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dopapiret oppløser seg i vann. Ikkenoe farlig dette du... Papiret er jo miljøvenlig. Det er jo laget av tre. Og ikke Utarmert-Uran... Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Kommer uansett til å forsette å bruke dopapir. Trodde ikke at dopapir er miljøversting. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 er mer enn bare tre i toalettpapir også.. http://www.ecolabel.no/cgi-bin/svanen/imaker?id=3110 Lenke til kommentar
trøls Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dopapiret oppløser seg i vann. Ikkenoe farlig dette du... Papiret er jo miljøvenlig. Det er jo laget av tre. Og ikke Utarmert-Uran... Les det jeg linket til rett ovenfor. Stikkord: eutrofiering. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 For all del håper jeg ikke dette utvikler seg til en spontan folkebevegelse type "ikke tørk deg i rævva". Tror all den drittlukta kommer det å bli betydelig værre for miljøet, og ihvertfall min psykiske helse... Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 bare ikke kjøp de billig merkene. De rasper opp ræva og løser seg dårlig opp i vann. Lambi er saker Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dopapiret oppløser seg i vann. Ikkenoe farlig dette du... Papiret er jo miljøvenlig. Det er jo laget av tre. Og ikke Utarmert-Uran... Les det jeg linket til rett ovenfor. Stikkord: eutrofiering. Stikkord: Vann-Strømmer. Tidevann. Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er bare å legge en ekstra miljøavgift på dopapiret, så blir alt så bra så. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Viss dopapir ikkje er noko farleg for miljøet...kva er då poenget med å reinse kloakken? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 eeh, det er vel gjerne med litt andre ting enn papir? Dessaten er det litt uappetittleg med kabler og papir på badestranda. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 eeh, det er vel gjerne med litt andre ting enn papir? Dessaten er det litt uappetittleg med kabler og papir på badestranda. Kloakken i bygda vår renn faktisk ut ikkje so altfor langt frå badestranda Lenke til kommentar
pekle Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fett, kor er det? Så kan eg merke det av på kartet over plassar eg ikkje skal flytte til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå