Gå til innhold

Er dopapir ein miljøversting?

Anbefalte innlegg

Tenkjer du nokon gong når du tørkar bakeenden...at papiret du brukar faktisk går strake vegen rett ut i havet? Det gjer eg. Eg får dårleg samvit kvar einaste gong eg tappar ned! Eg trur at på sikt kjem vi til å øydeleggje miljøet -berre på grunn av dette.

Er det nokon andre som deler mine meiningar...eller har tankar rundt dette?

Endret av Kalvegodt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkjer du nokon gong når du tørkar bakeenden...at papiret du brukar faktisk går strake vegen rett ut i havet? Det gjer eg. Eg får dårleg samvit kvar einaste gong eg tappar ned! Eg trur at på sikt kjem vi til å øydeleggje miljøet -berre på grunn av dette.

Hos meg går det nå ned til en rensestasjon. Før gikk det til en egen brønn vi hadde, også kom det en "drittbil" og tok med seg alt, og kjørte det til det samme renseanlegget.

Og trodde da det var noen lover mot at avløpet kan gå rett ut i havet/vann...

Lenke til kommentar

Hos meg går det nå ned til en rensestasjon. Før gikk det til en egen brønn vi hadde, også kom det en "drittbil" og tok med seg alt, og kjørte det til det samme renseanlegget.

Og trodde da det var noen lover mot at avløpet kan gå rett ut i havet/vann...

Nei eg veit ikkje kva for lover som finst...Men det er i alle fall slik det vert gjort her i kommuna!

Lenke til kommentar

Dette begynner nesten å bli skremmende...

Har lest om mennesker som får klumper i magen når dem er ute i butikken for å handle mat fordi lastebilene som fraktet maten til butikken bruker så masse Co2.

Andre mennesker spiser kjøttet rått fordi dem skal spare C02 fra komfyren. Og nå har vi deg som får dårlig samvittighet av å tørke seg i ræva.

Klimahysteriet begynner å gå så langt at mennesker blir psykisk syke av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...