Nervetattoo Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Beskytt det som er ditt. Se videoen Lenke til kommentar
Deem Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Denne så skamfet ut ! Gleder meg... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Denne så skamfet ut ! Gleder meg... Quoted For Truth! Faen så møkkfet denne ser ut! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 August 31, --> 2007 <-- for dem som lurte, er allerede på DVD... (I statene i alle fall) Lenke til kommentar
Deem Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Tror ikke jeg orker å vente hvis det er tilfellet ... Hvorfor skal den komme et år senere til Norge? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Tror ikke jeg orker å vente hvis det er tilfellet ... Hvorfor skal den komme et år senere til Norge? Fordi vi bor i et lite land som får ting sent that's why. Trailern så ganske greit ut. Har ikke helt sans for Kevin B. men ser ut som at det faktisk kan være en bra film Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Vet noen hva den sangen i slutten heter (når alle de navnene har kommet opp)? Anyways, sikkert en råkul film Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Det høres ut som en av 28 uker senere sangene av John Murphy... Tror det kan være "John Murphy - Don abandons Alice" Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Vet noen hva den sangen i slutten heter (når alle de navnene har kommet opp)? Lurer jeg og på Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Sangen heter Don Abandon's Alice og er laget av John Murphy Endret 27. januar 2008 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Filmen virket ikke så ille. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Denne filmen så utrolig bra ut. Orket ikke å vente.... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Orket ikke å vente.... Ikke jeg heller... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jay, denne så skitfet ut! Sangen som var på slutten, er ikke det den som brukes i 28Weeks later, eller er det SAW? tror jeg blander litt :S anyways, digger når jeg ser trailere som dette, som jeg gleder meg skikkelig til og de allerede er ute på DVD. Konge! Men, når er BD-releasen? Dette er en FOX-tittel, så kommer egentlig kun som BD-exclusive, men finnes i germanialand på HD DVD - http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B000...nosim/lutcat-21 EDIT: noen som lurte på det samme gitt ang den sagen. Har svaret mitt nu! Endret 28. januar 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Jay, denne så skitfet ut!Sangen som var på slutten, er ikke det den som brukes i 28Weeks later, eller er det SAW? tror jeg blander litt :S Er den som blir brukt i 28 Weeks Later ja Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Nice, får håpe det ikke kræsjer med Postal-filmen da Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Vet noen hva den sangen i slutten heter (når alle de navnene har kommet opp)? Anyways, sikkert en råkul film Det høres ut som en av 28 uker senere sangene av John Murphy... Tror det kan være "John Murphy - Don abandons Alice" Jay, denne så skitfet ut!Sangen som var på slutten, er ikke det den som brukes i 28Weeks later, eller er det SAW? tror jeg blander litt :S Er den som blir brukt i 28 Weeks Later ja Jepp, det er nok den samme som blir brukt i 28 days (og "weeks", oppfølgeren), for jeg blir like irrtert hver gang jeg hører den i en annen film/trailer en de to.. Det er liksom 28 sangen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg