thunstop Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei har to skjermer på pcn , og lurer på hvordan jeg skal få spill til å bruke begge skjermer når jeg skal spille og ikke bare den ene, har prøvd ultramon. bruker ati radeon 1900xtx. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tror det står litt om det her.. Hvordan du gjør det osv.. Ekke helt sikker, rakk ikke å lese så mye http://www.tomshardware.com/2004/02/16/dua...gaming_bigs_up/ Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 nja , den hjalp ikke så veldig mye . har prøvd og bruke ati sin egen programvare men funker ikke og får ikke satt opp oppløsninga. så må nok ha et annet program eller noe sånt , men problemet er at alle disse guidene er så gamle at driverne de bruker med ati korta er jo helt anderledes , er jo helt nytt oppsett nå så må nok skaffe noe nyere. men takk alike vell Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Det beste ville vært å bruke en splitter som gjør at skjermene oppfattes som en enkelt stor skjerm for OSet. Dog er det få spill som støtter så brede oppløsninger. Endret 25. januar 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Det beste ville vært å bruke en splitter som gjør at skjermene oppfattes som en enkelt stor skjerm for OSet. Dog er det få spill som støtter så brede oppløsninger. splitter . hvor får jeg tak i det ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det beste ville vært å bruke en splitter som gjør at skjermene oppfattes som en enkelt stor skjerm for OSet. Dog er det få spill som støtter så brede oppløsninger. det finnes innstillinger i programvaren til skjermkortet hvor du kan endre på dette. det gjøre det iallefall på mitt skjermkort og tre skjermer. Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 ta en titt her dette er alt som er mulig å velge på ati sine drivere Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det beste ville vært å bruke en splitter som gjør at skjermene oppfattes som en enkelt stor skjerm for OSet. Dog er det få spill som støtter så brede oppløsninger. splitter . hvor får jeg tak i det ? Jeg er rimelig sikker på at Matrox har en. Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) eh , jeg har ati da :S edit: trenger noe til ati Endret 25. januar 2008 av thunstop Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 eh , jeg har ati da :S jeg tenker meg han tenker på noe ala dette. Matrox har flere lignende løsninger for flerskjerm. Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 eh , jeg har ati da :S jeg tenker meg han tenker på noe ala dette. Matrox har flere lignende løsninger for flerskjerm. i see men har ikke akkurat tenkt til å kjøpe noe siden jeg ikke har så mye penger nå men, er jo helt klart noe jeg vurderer en dag. men vis noen vet om noen programmer som ultramon eller lignende så er det bare å komme med tips Lenke til kommentar
nzaal Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Denne funker fint, ikke spesiellt dyr heller. Men det er bedre med 3 skjermer.. Hvis du spiller FPS med 2 skjermer vil du få siktet i midten, det kan bli litt irriterende. Matrox DualHead2Go Digital Edition Endret 25. januar 2008 av nzaal Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 ja, det er sant men. er det altså ingen som vet om noen andre programmer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå