Pellick Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hardwaren min er for øyeblikket som beskrevet i signatur, og får strøm fra en Revoltec Chromus v2 450w. Alt fungerer bra med unntak av litt viftestøy fra PSU under last. However, nye deler er på vei: Intel E6750 (etterhvert E8400) MSI P35 NEO2-FIR 4x1GB TwinMOS DDR2 Twister PC6400 Vil effektforbruket til den nye hardwaren være såpass mye høyere at jeg trenger ny forsyning? Anbefalinger mottas i såfall med takk Lenke til kommentar
Variable Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du får prøve, så eventuelt bestille en psu med snailmail fortest mulig. Jeg drifter Quad6600 og ett 8800GTX med en Mist 500w Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Så lenge maskinen ikke bråker for mye, og ikke er ustabil ser jeg ingen problemer med å beholde psuet du har i dag. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Goodie Sitter nå og venter på delene, så får man se. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 E6750 er jo ikke så strømkrevende, så byttet vil vel være til det positive vil jeg si. Du skal vel kanskje overklokke den forsåvidt? Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 E6750 er jo ikke så strømkrevende, så byttet vil vel være til det positive vil jeg si. Du skal vel kanskje overklokke den forsåvidt? Ikke umulig, men jeg venter meg OK ytelse out of the box Dog har Komplett klart å rote til sendinga, så jeg fikk ikke henta den ut fra postautomaten. Så nå må jeg vente til mandag for å ringe "Skamplett" og få dem til å sende pakka på nytt. Og forhåpentligvis gjøre det riktig denne gangen!! Jeg som var klar for ny sprek maskin i helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå