tinsley Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hallais, Tittelen sier vel det meste. Jeg skal ha en forsterker til mine Yamaha NS-777 og har da fått anbefalt HK970 i tillegg til Cambridge 640A som jeg selv har lyst på. Men så ser jeg at noen opererer med to betegnelser på HK forsterkeren. Noen skriver HK970 mens andre skriver HK970 II. Er det noen forskjell på dem? Så vidt jeg kan se så har de samme spec. Takker Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 HK970 II er sikkert en nyere utgave som har fått små forbedringer. For eksempel diverse bedre interne komponenter. Noen enorm forskjell er det nok ikke, men det er noe jeg tror, ikke noe jeg vet. Lenke til kommentar
Titten-Tei Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hallais, Tittelen sier vel det meste. Jeg skal ha en forsterker til mine Yamaha NS-777 og har da fått anbefalt HK970 i tillegg til Cambridge 640A som jeg selv har lyst på. Men så ser jeg at noen opererer med to betegnelser på HK forsterkeren. Noen skriver HK970 mens andre skriver HK970 II. Er det noen forskjell på dem? Så vidt jeg kan se så har de samme spec. Takker Jeg vet faktisk ikke, men PM meg om du er interessert i en 2-3 mnd. gammel HK970. Jeg har hatt denne typen i 2 år, og er meget fornøyd med hva den har gitt meg, men føler for en oppgradering til High End, nå som en feit bonus er på vei Grunnen til at den er kun 2-3 mnd., er at jeg fikk en helt ny på garantien (hadde en mandagsforsterker). Legges ut på AVTORGET snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå