Gå til innhold

Hva er forskjellen på HK970 og HK970 II ?

Anbefalte innlegg

Hallais,

Tittelen sier vel det meste.

Jeg skal ha en forsterker til mine Yamaha NS-777 og har da fått anbefalt HK970 i tillegg til Cambridge 640A som jeg selv har lyst på.

Men så ser jeg at noen opererer med to betegnelser på HK forsterkeren. Noen skriver HK970 mens andre skriver HK970 II. Er det noen forskjell på dem? Så vidt jeg kan se så har de samme spec.

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hallais,

Tittelen sier vel det meste.

Jeg skal ha en forsterker til mine Yamaha NS-777 og har da fått anbefalt HK970 i tillegg til Cambridge 640A som jeg selv har lyst på.

Men så ser jeg at noen opererer med to betegnelser på HK forsterkeren. Noen skriver HK970 mens andre skriver HK970 II. Er det noen forskjell på dem? Så vidt jeg kan se så har de samme spec.

Takker

Jeg vet faktisk ikke, men PM meg om du er interessert i en 2-3 mnd. gammel HK970. Jeg har hatt denne typen i 2 år, og er meget fornøyd med hva den har gitt meg, men føler for en oppgradering til High End, nå som en feit bonus er på vei :new_woot:

Grunnen til at den er kun 2-3 mnd., er at jeg fikk en helt ny på garantien (hadde en mandagsforsterker). Legges ut på AVTORGET snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...