Pysj Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 LGs designmobil KU990 kommer i nye farger. Les mer Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Lg's designmobil? Er det dèt den er? men, hvertfall. Kult at den kommer i sølv da, selv om jeg ville hatt den svarte Men om det er gode forbedringer med hjulet, vurderer jeg den istedet Det ser jo ut som linsen er beskyttet mer også, hvis så, lurt av Lg! Kanskje det er ny FW også? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 hmm, sitter å ser på storbildet på den gamle artikkelen, og det slo meg at designet får meg til å tenke på disse "halvproffe" kompaktkameraene som en fikk kjøpt den gang film var greia når en skulle ta bilder. nåja, lurer på hva utslag dette vil ha på den generelle prisen Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 LGs designmobil KU990 kommer i nye farger.Les mer Kan dere legge ut en større bilde av Ku990 i grå i artiklen? Takk eller vet dere hvor jeg kan finne en større bilde av telefonen... Takk får svar Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Synes den var finere i svart, men det er smak og behag. Det spørs jo hva man vil ha for noe. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Navigeringshjul på siden? Hvilken side er det på? Lenke til kommentar
Miahag Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Navigeringshjul på siden? Hvilken side er det på? Skal sikkert stå 'baksiden':)Det rundt linsa vet du. Hvis du ser nærmere, ser du at hjulet har skiftet litt form også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg