SnowDOG_ Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 HAHAHAAHAHAHAHAHAHA BUHUUUUU Ev vet ike som eg skal le eller gråte. Fy f/aen. Eg kan ikke skriver det eg vil si siden noien de eg pleier å henge med kan få det med seg. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hva f*en?!?! 1 gang til Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Ka skal eg gjøre sipher?= Lenke til kommentar
paradox Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ka skal eg gjøre sipher?= Sette fra seg spritflaska å gå å legge seg? 8) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Eg jar nok ett større problem en det. hjerte mitt knuses Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Nå når jeg leste detn øverste posten 5 ganger til., så skjønte jeg endelig tegningen.. Snowdog er lei seg fordi hans homofile venn ikke vil ha ham. Og han har ikke noen og snakke til her som forstår han. Og så virker det som om han er sørpe dritings.. :wink: Skal jeg synge bysselalle? eller vil du spare hodepinen til i morgen.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 |cipoher| greit eg skal heller sende pm til noe andre som kan være litt mer seriøs. Dette er faen meg ikke lett. det var ikke meningen at dette skulle skje idag. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Var bare ment som en tull.. Jeg så ikke at jeg hadde fått en PM.. sorry hvis du tok det veldig dårlig.... :oops: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hjerte som knuses er aldri noe bra ting. Føler med deg SnowDog_ God bedring :wink: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg syntes jeg leste noe om att du ikke skulle drite deg ut på hw forumet igjen, og att du skulle koble fra adsl kontakten. Håper du føler deg bra i dag da. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 2. gangen på rad at snowdog driter seg rett ut Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Lurer på hva han kommer til å si når han vokner opp i dag med den bakrusen og går inn på søppel... Men stakar SnowDOG, skal ikke være lett! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Haha, jeg digger postene hans. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 IGJEN? Hva går det av denne karen Like morsomt hver helg... Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Har han ikke våknet ennå? Jøss, snakker om en syvsover. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hehe.. stakkars da.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Jo hei eg har våknet men halve kroppen nekter å stå opp. Dette er absolutt ikke en bra dag egentlig. Kvalm og dårlig både fysisk og psykisk. Pluss at det er noe problem med en familie medlem. Jaja man må se på det fra den lyse siden. Huff ja det ble litt for mye igår. Haha bare positive tanker nå og litt mors kjærlighet så er vi igang igjen. Og mors mat Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 SAnn skal det være.. 8) Det ordner seg vettu.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå