Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Studentbærbar til maks 8k

Anbefalte innlegg

Etter at den gamle Acer Travelmate'n min ser ut til å ha fått nådestøtet etter snart 4,5 års tjeneste, så vart plutselig behovet for ei ny maskin ganske stort.

Studiet mitt er lagt opp til at det meste av det vi gjer skjer på data, og ettersom eg ikkje har tid eller muligheit til å sitte på datalab på skulen heile tida, så må eg nok ha ein ny bærbar.

Vil trenge ei maskin som ikkje har problemer med å kjøre Photoshop med store arbeid og gjerne nokre andre program samtidig. Har ikkje behov for å kunne spele alt mulig på den, men dersom det er mulig å spele litt, så er jo det positivt.

Maskina vil hovedsaklig bli brukt til:

Bilderedigering i Photoshop

Filmredigering

Skriving

Surfing

Anna jobbing med webdesign/programmering

Har en foreløpig makspris på 8k. Den er ikkje heilt fastsatt, men går heller ned enn opp.

Takk på forhånd for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blei nok Acer Aspire 5720zg.. Hadde nok ikkje råd til å spandere så mykje meir enn 7k, så då såg det ut som eit godt valg, og etter kva eg har lest av brukarkommentarar om maskina så ser det vel sånn ut, men eg er ikkje heilt fortrulig med Vista enda, og kunne vel like godt klart meg uten.. ;)

Lenke til kommentar
Det blei nok Acer Aspire 5720zg.. Hadde nok ikkje råd til å spandere så mykje meir enn 7k, så då såg det ut som eit godt valg, og etter kva eg har lest av brukarkommentarar om maskina så ser det vel sånn ut, men eg er ikkje heilt fortrulig med Vista enda, og kunne vel like godt klart meg uten.. ;)

Herlig valg :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...