vannslangen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei. Får iPhone'n jeg har kjøpt om noen dager. Ser det er mye skriving om at den ikke har 3G men EDGE. Jeg har sikkert ikke brukt 3G mer en 5 ganger på k800i'en jeg har nå, men hva er forskjellen på disse? Trodde det var noe det samme jeg? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei. Får iPhone'n jeg har kjøpt om noen dager. Ser det er mye skriving om at den ikke har 3G men EDGE. Jeg har sikkert ikke brukt 3G mer en 5 ganger på k800i'en jeg har nå, men hva er forskjellen på disse? Trodde det var noe det samme jeg? Ja det tror jeg å,, Det er hastighets teknologien for komunikasjonen. Tror Edge er rundt halvparten av hastigheten av 3G. til super 3G blir bygget ut, men da trenger en HDSPA støtte. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Hei. Får iPhone'n jeg har kjøpt om noen dager. Ser det er mye skriving om at den ikke har 3G men EDGE. Jeg har sikkert ikke brukt 3G mer en 5 ganger på k800i'en jeg har nå, men hva er forskjellen på disse? Trodde det var noe det samme jeg? Ja det tror jeg å,, Det er hastighets teknologien for komunikasjonen. Tror Edge er rundt halvparten av hastigheten av 3G. til super 3G blir bygget ut, men da trenger en HDSPA støtte. Ah ok, det blir nok ikke så mye brukt anyway. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå