marti9 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hallo Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny, bærbar datamaskin. Jeg har en stasjonær fra før av, men den er jo veldig vanskelig å få med på turer og slikt. Det er en kompis av meg som har en Asus Eee, og denne syns jeg såg veldig grei ut. Men jeg vet ikke hvor jeg kan finne/bestille den. Dataen jeg skal kjøpe må ikke vere for dyr (3000-4000 kr muligens opp mot 5000). Og den skal vere brukende til å spille CS innimellom, sitte på MSN, surfe på nettet (trådløst internett, kanskje?) og ellers vere passe kjapp. Er Asus Eee rette dataen for meg, eller er det best å finne en annen? I tilfelle en annen, kan noen som har greie på dataer si meg hvilken jeg bør kjøpe, og kanskje legge til en link? Jeg har sjekket litt på komplett.no, mpx.no og ellers har jeg sjekket prisene på dinpris.no og prisguide. Takker for alle svar :-) Endret 25. januar 2008 av marti9 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Asus Eee er jo da veldig billig, liten og kompakt. men, er vel ikke akkurat den kraftigste maskinen på markered om du skal spille å slikt, men ellers en helt grei og PEN maskin til en billig penge Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Asus Eee er jo da veldig billig, liten og kompakt.men, er vel ikke akkurat den kraftigste maskinen på markered om du skal spille å slikt, men ellers en helt grei og PEN maskin til en billig penge ok, takk men vet du hvor jeg kan få kjøpt den? Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 ebay eller http://www.clove.co.uk/ Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) ebay eller http://www.clove.co.uk/ er det bare 4 gb lagringsplass? og koster den bare fra 1468,5 til 1625,56? Er det flere som anbefaler denne? eller er det andre som vil passe mye bedre? Men Asus Eee er jo også veldig liten og praktisk Endret 25. januar 2008 av marti9 Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 skal du spille CS, eller noe som helst annet så kan du glemme EEE. Er du ute etter en liten og lettvind skole/surfe-pc så er EEE perfekt. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 skal du spille CS, eller noe som helst annet så kan du glemme EEE. Er du ute etter en liten og lettvind skole/surfe-pc så er EEE perfekt. er det helt umulig å spille cs på den? og i tilfelle, vet du om en annen liten pc som er bra til cs (og som er ganke billig)? (forresten, det er ikke livsviktig å ha cs, siden jeg kan spille dette på min stasjonære) Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Skjermstørrelsen og oppløsningen er så håpløs lav at spilling utgår. Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Eee'en min kjører CS helt fint den... Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) jeg kan prøve cs når jeg får den (det er bra om det ikke går, men det er mye bedre om det går) MEN... er det bare 4 gb lagringsplass? og koster den bare fra 1468,5 til 1625,56? Er det flere som anbefaler denne? eller er det andre som vil passe mye bedre? Men Asus Eee er jo også veldig liten og praktisk Endret 26. januar 2008 av marti9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå