int20h Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 På Cebit-messen skal Phenom 9700 og 9900 vises frem. Les mer Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Og jeg skal være en av de første som bestiller Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Phenom 9900 ser bra ut, håper prisen blir like bra Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg er mer interessert i 9100E-modellen (65W) Blir en god oppgradering til min HTPC! Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Bare B3 steppingen kan klokkes "endel" skal jeg være fornøyd... Slik som det er nå kan systemet mitt sammenlignes med en elefant med museballer.... altså stort utstyr, men lite å drive det med Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 sånn uten og starte stor diskusjon her: har phenom noe og stille opp mot de nye 45nm fra intel? viser jo en helt enorm watt/ytelse og OC vilje Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 sånn uten og starte stor diskusjon her: har phenom noe og stille opp mot de nye 45nm fra intel? viser jo en helt enorm watt/ytelse og OC vilje Får da håpe det.. ser at phenomen min konkurrerer greit mot intel 65nm på samme klokk, så hadde man bare kunne klokket de lengre... Hvis alt går AMD sin "vei" kan man vel regne med at de kommer til å yte ca10% dårligere enn intel 45nm. Det er vel i gjennomsnitt så mye intel tjente på å gå fra 65nm til 45nm. correct me if im wrong Lenke til kommentar
idos Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Skal vel bytte ut min 9600 når de passerer 3 GHz.. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvis AMD klarer å matche Intel sine 45nm Quads bare med en ny stepping - ja da fortjener de virkelig applaus. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hvis ytelsen kommer til å ligge mellom 5-15% under Intel 45nm, og prisen blir "rett" synes iverfall jeg at de matcher bra edit: men hva vet vel jeg... jeg er jo "fanboy"... NOT Jeg liker både mora og dattra Endret 25. januar 2008 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ja, hvis disse slår min E8400 i ytelse/temp/klokking... Da har hvertfall AMD laget noe sinnsykt bra! Da blir det hvertfall bra for oss, konkurranse=bedre priser. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Personlig tror jeg det er å tru på julenissen. Men at Phenom klokker dårlig skyldes ikke bare prosessoren - vi må huske på at hovedkort/chipset er rykende ferske og produsentene trenger litt tid for å "modne" dem litt. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Personlig tror jeg det er å tru på julenissen.Men at Phenom klokker dårlig skyldes ikke bare prosessoren - vi må huske på at hovedkort/chipset er rykende ferske og produsentene trenger litt tid for å "modne" dem litt. Jo... alle tester tilsier at det rett og slett er cpu som ikke vil mer.. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 er vel ingen hemmelighet at AMD er i en hengemyr nå.. og at de ikke har noe å stille opp med. Heldigvis kommer nok AMD tilbake, men jeg tviler på phenom blir brikka som banker intel. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 sånn uten og starte stor diskusjon her: har phenom noe og stille opp mot de nye 45nm fra intel? viser jo en helt enorm watt/ytelse og OC vilje AMD må nok se seg utkonkurrert på to områder for tida: overklokkbarhet og de høyere prisklassene. Derimot så har de klart noe å stille opp med i de lavere prisklassene om man ikke skal overklokke. AMD er nok pent nødt til å prise produktene sine omtrent likt med likt ytende prosessorer fra Intel. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 9100E virket som en veldig interessant modell. Blir spennende å si hvordan dette går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå