SebastianS Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei som sagt er alle spillsider blokkert på skolen. Er det noen som kan hjelpe meg så jeg kan få spilt ellns? Mvh Sebastian Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 www.pr0xy.com om det er flash på den vil dette nok funke(?) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Følg med på hva læreren sier, så kan du spille når du har kommet hjem og er ferdig med leksene dine. Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 gå på hidemyass.com derfra kandu gå inn på alt du vil. veldig nyttig. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Eller så tar du opp ledetekst og skriver: ping+ adressen til siden du skal innpå (mellomrom mellom ping og siden). Da vil det komme opp en ip liknende adresse som du skriver inn i adresselinja på internettlesern din. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 www.pr0xy.com om det er flash på den vil dette nok funke(?) Jeg prøvde det her om dagen, men siden er blokkert. Følg med på hva læreren sier, så kan du spille når du har kommet hjem og er ferdig med leksene dine. Irrelevant, vi har frimin osv. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Eller så tar du opp ledetekst og skriver: ping+ adressen til siden du skal innpå (mellomrom mellom ping og siden).Da vil det komme opp en ip liknende adresse som du skriver inn i adresselinja på internettlesern din. Kommandoen gjenkjennes ikke? Lenke til kommentar
runerask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hva med å installere logmein, da skygger du en annen datamaskin. Da spiller du igjennom den på skolen Endret 2. februar 2008 av runerask Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ikke ta med +. For eksempel: Ping www.google.no Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sidene er blokkert av en grunn, derfor ønsker vi ikke at tips til omgåelser blir gitt i slike tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg