Rambob Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Her kan du poste alt fra vittige replikker fra filmer til dumme ting blondiene i klassen har sagt! Hold litt til tema, jeg kan begynne ^^ I klassen (i fjord) : vi hadde fått nye bøker, og skulle ta bokbind på bøkene, så spurte hun ene jenten i klassen: "Kan jeg få bind?" Læreren vår svarte: "Hvor skal jeg få det fra? Jeg bruker jo ikke bind, jeg er jo mann!" >.< Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har 2 kommentarer fra en kammerat av meg. Den ene var nå man var på hyttetur og var ute i båt sent på kvelden . Så fant noen ut at "hei, vi sjekker hva som er i krabbeteinene der ute" og pekte ut på noen boyer som lå ute på fjorden. Idet man har trukket teinen nesten helt opp kommer det en annen båt med en eldre mann i og spør "hva er det egentlig dere gjør på?". Selvfølgelig var man ikke svar skyldig og sa "Vi lyser etter krabber". "lyser etter krabber?" sa mannen i båten. "Dere er jo flere hundre meter fra land!". Hvorpå kammeraten min svarer: "vi er amatører". Samme fyr en anenn gang, litt utpå bygden stoppet noen på en bensinstasjon for å handle noe. Kammeraten min går ut av bilen og tenner seg en røyk, hvorpå en av de lokale ungdommene kommer bort og sier: "du kan ikke røyke på en besninstasjon". Kammeraten min skjønner jo at han er ganske dust der han står, men istedenfor å innrømme det, ser han fyren i øynene og sier: "Ka è det. È du redd eller?" Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 En av mine kompiser hadde en gymlærer som oppfant et nytt ordtak:P De skulle spille basketball, og for at de skulle stoppe å pakke dem osv sa han: "HOLD PÅ BALLENE!" Noe som kan missforståes litt ^^ Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) jeg som fortalte han det^^ og denne tråden tror jeg det fins 2 av allerede... Endret 25. januar 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå