MrLee Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Håper minnestundene foregår på privat grunn og at noen av disse idiotene trår over grensa... *boom* headshot.. Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Litt OT: Det de bedriver er like komisk som det er tragisk. Se for eksempel siden som heter God Hates Sweden, den forklarer alt. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg liker fokuset deres på incest -- når incest er vanligere i jesus' slekt enn i noen familie i det virkelige liv som jeg har hørt om. Adam+Eva+Barna+Barna deres Noah+Kone+Barna+Barna deres Lot+Døtre (hvis barn for øvrig er stamforeldrene til alle etniske muslimer) Er incest fordømt i bibelen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvorfor akkurat Sverige? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Var vel en ny lov angående homofilt partnerskap vil jeg tro Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er artig å gjette, men det er enda artigere å finne svaret. På linken jeg gav (denne) finner du forklaringen: "With the arrest of Ake Green, Swedes have allowed the filthy sodomite agenda to be completely fulfilled." Åke Green ble arrestert for å ha sagt i en gudstjeneste at homofile er jordens avskum. Lenke til kommentar
crabsticks Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 de er og blir komikere Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Lot+Døtre (hvis barn for øvrig er stamforeldrene til alle etniske muslimer)Liten detalj: Ishmael, sønn av Abraham, er arabernes(Ikke "etniske muslimer", siden det ikke finnes noe slikt begrep) mytologiske stamfar. Lot var vel samtidig, og i slekt med Abraham på en eller annen måte, men ingen av barna hans var stamfar til araberne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå