Boomerang Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 http://www.adressa.no/kultur/film/article1016731.ece Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Finnes det noe rettferdighet i verden så havner vel hele WBC-menigheten i helvete, eller vent nå litt.. det virkelige helvete er når man er så blind at man ikke ser hvor man er Lenke til kommentar
strayder Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 De folkene i WBC er så dumme at de ikke ville funnet rumpa si med kart engang! Så la de holde på. Håper de vil protestere utenfor en Hell's Angels begravelse en gang.... Da ville de ihvertfall lært hva skikkelig smerte og lidelse var etter at kirurgene ville brukt flere uker på å operere ut kirke krakkene ut av samme sted de ikke finner ved hjelp av kart..... Ohh jeg gleder meg! Lurer på om jeg skal gi de et tips.... For hva tjener de egentlig på å holde på sånn? Fribillett til perle porten? Eller tror de at folk tar de alvorlig? Fyren er jo dau så for han gjør det ingenting, men for resten av familien hans er jo dette en fryktelig ting å gjøre. Håper noen har mot til å skyte dem i nær fremtid. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det finnes de som ser tegnene, og er ganske sikre på at snart kommer Jesus for andre gang og dømmer. Det forklarer mye av disse krampeaktige aktivitetene, bare så synd.. <newsflash> Jesus has just left the building. Lenke til kommentar
strayder Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det finnes de som ser tegnene, og er ganske sikre på at snart kommer Jesus for andre gang og dømmer. Det forklarer mye av disse krampeaktige aktivitetene, bare så synd.. <newsflash> Jesus has just left the building. Eller <newsflash> "Jesus is a fairy tale...". Blasfemi paragrafen er egentlig en yppelig paragraf for å bli kvitt sånne! (Bare snu den og bruk den MOT religion isteden...) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det beste er nok bare ignorere dem, de er kun ute etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Westboro Baptist Church (orginalen): The Church of Euthanasia (parodien): Lenke til kommentar
crabsticks Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Disse folkene er festlige =) Et godt eksempel på hvor fantastiske biprodukter det finns av religion. Lenke til kommentar
eflas Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det beste er nok bare ignorere dem, de er kun ute etter oppmerksomhet. Det er kanskje ikke så enkelt å ignorere hvis de demonstrer på dagen sønnen din skal begraves, faktisk MOT sønnen din også. Har veldig medfølelse for foreldrene her. Tenk om for eksempel faren din var en einstøing, og på begravelsen hans går det folk rundt og roper slagord som "Rare, stygge folk, einstøinger!", og faktisk appellerer DIREKTE mot faren din, med navn. Ellers tenker jeg at disse folkenes hjernemasser må ha blitt blåst ut av skallen med et trykk på 1000 bar, men det er nå bare min mening. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Moren til alle disse døtrene som er med i denne sekten som også mer eller mindre er leder for dem burte enkelt og greit vært drept. Men virker som de VIL få så mange som mulig til å hate seg selv da! Jeg syntes det er utrolig at ingen av de har blitt drept enda. Men det er jo mange lignende sekter og religioner og trosretninger som er like ekstreme, men som ikke er like motiverte til å presse deres tanker og meninger på oss. Jeg har sagt det før, men sier det igjen. Religion er en uting. Det skaper unødvendig mange problemer, falskt håp og lidelse. Det gjør ikke saken bedre at de aller fleste religiøse tekster inneholder haugevis med ekstreme meninger, leveregler og selvmotsigelser Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 De har vel så vidt jeg vet demonstrert i en del begravelser, blant annet til en soldat som døde i Irak. Hun hovedidioten i denne sektgreien ble jo også skjelt ut på et direktesendt CNN-program av en repporter som intervjuet henne. Skulle hatt straff hele gjengen. Lenke til kommentar
dedeee Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Moren til alle disse døtrene som er med i denne sekten som også mer eller mindre er leder for dem burte enkelt og greit vært drept. Noe som igjen er en tankegang som ikke er veldig langt unna deres tankegang, eller varierte grupperinger i midt-østen og andre steder. Idioter er de, men å ønske noen drept for en ideologi er også en veldig farlig tankegang. Det satt til side, bør det nå være mulig å få brutt opp en slik demonstrasjon før den starter, og eventuelt bure noen av disse folka inne. Enten er det bare å nekte dem tillatelse for denne demonstrasjon (forutsatt at en demonstrasjon må ha offentlig godkjenning for å være lovlig, noe som jeg ikke er sikker på), eller for forstyrrelse av en privat minnestund (det burde eksistere en lov som dekker dette på en eller annen måte). Altså gjelder det å holde dem unna selve begravelsen slik at de ikke forstyrrer dens gang. Om de vil demonstrere i en helt annen del av byen burde det være helt greit så lenge de følger alle andre lover. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dette er foresten flygeren de ga ut Lenke til kommentar
princess_sparkle Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 selv om jeg ikke finnes høyest på digger-homofile-skalaen er jo dette nærmest smakløst, han har jo nettopp død, da er det smålig og hedre han på denne måten. Han kan jo ikke svertes for en film han har spilt i. Det må jo helt klart ha vært ganske så tøft og spille rollen som Ennis Del Mar, endel scener var jo ganske så intime. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Viser jo bare hvilke kronidioter fantatiske kristne er. "beside which, nothing else about Heath Ledger is relevant or consequential". Så, kjære WBC, hva pokker skal dere demonstrere mot? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Hadde disse menneskene dukket opp i begravelsen til en kamerat eller noen i faimlien, vet jeg at jeg kunne drept dem. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skal de betale flybilletter for heile sekta eller er det bare pappa Phelps som tar sjansen på en tur til syndens pøl, Australia? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skal de betale flybilletter for heile sekta eller er det bare pappa Phelps som tar sjansen på en tur til syndens pøl, Australia? Ingen av dem drar til Australia. De kommer i stedet til å møte opp ved minnestunder for Ledger som arrangeres i USA. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er ikke sikkert at denne sekten vil dukke opp uansett. De har tidligere sendt ut meldinger om at de skal protestere et sted men så dukker de ikke opp. De skulle blant annet demonstrere ved den broen som kollapset i USA i fjor i følge en pressemelding de sendte ut. Men de møtte aldri opp. Jeg mener at folka i denne kirken bør ignoreres. De gjør slike ting kun på grunn av den oppmerksomheten de får. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg mener at folka i denne kirken bør ignoreres. De gjør slike ting kun på grunn av den oppmerksomheten de får. Pluss at gamlefar Phelps visstnok er avhengig av hat, bokstavelig talt. During 1993–94 interviews with the Topeka Capital-Journal, the four Phelps children (out of thirteen, Mark, Nate, Katherine and Dotty) who had left the church asserted that their father's religious beliefs were either nonexistent to begin with or have dwindled down to nearly nothing. They insist that Westboro actually serves to enable a paraphilia of Phelps, wherein he is literally addicted to hatred. http://en.wikipedia.org/wiki/Fred_Phelps#Religious_beliefs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå