kallis Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) føler at motoren i min audi100 får et kick når tanken begynner å nærme seg tom, er dette mulig? blir overrasket hver gang jeg klamper gassen godt nedpå rødmerkinga neppe en placebo! hva kan skje kjemisk her? Endret 25. januar 2008 av kallis Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hvor stor tank er det i bilen? Kan jo hende at du merker at den blir litt kvikkere pga vektreduksjonen, ikke veit jeg Endret 25. januar 2008 av espennyh Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du merker fort når en bil blir 55-60kg lettere, spessielt om du ikke har en alt for stor motor. Lenke til kommentar
kallis Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 tja. bruker en 2.8 men jeg merker ikke forskjell om det er 10-15liter på tanken.. piffen kommer når måleren er helt på bunn tenkte kanskje at ulike elementer i drivstoffet skiller seg litt fra hverandre over tid, viss ikke det er tilfellet så vet ikke jeg :!: Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du merker fort når en bil blir 55-60kg lettere, spessielt om du ikke har en alt for stor motor. er nok det jeg tror det er også, ser på bare på F1 biler, fulltank-strategi og halvtank-strategi kan være med og forandre hele utfallet... men der er det nok snakk om småå marginer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå